5 najväčších chýb, ktorých sa dopúšťame pri spevňovaní zadku

Okrúhly a pevný zadok - túži po ňom každá žena. Avšak aj v prípade, že máte motiváciu a poctivo trénujete, vedzte, že to musíte robiť správne.

01.06.2020 09:00
drep - drepovanie - cvičenie Foto:
Drepy sú super, ale nemali by ste sa spoliehať len na ne.
debata

V ostatných mesiacoch vzrástla motivácia nás mnohých a športujeme možno viac ako zvyčajne. Niektorí začali športovať pravidelne, iní svoj tréningový plán ešte viac sprísnili. Jedna časť tela je obzvlášť populárna, áno, je to zadok. Nečudo, keď ženy sledujú na sociálnych sieťach Kim Kardashian alebo Jennifer Lopez… Ak chcete, aby mal ten váš dokonalý tvar, musíte trénovať správne.

Toto je päť najväčších chýb pri tréningu:

Trénujete jednostranne
Drepy sú super, ale nemali by ste sa spoliehať len na ne. Ak totiž robíte neustále tie isté cviky a navyše rovnakým spôsobom, vaše svaly si na túto záťaž po čase zvyknú a už nebudú namáhané. Vyjdite zo svojej rutiny a robte rôzne cviky, napríklad bočný plank alebo tzv. donkey kicks.

Vyhýbate sa záťažiam
Činky, kettlebel a závažia môžu pôsobiť odstrašujúco. V tomto prípade sa však vráťte k bodu číslo jeden. Vaše svaly si po čase zvyknú na záťaž. Hmotnosti zvyšujú intenzitu cvičenia a potrebujete ich, ak chcete, aby vaše svaly rástli. Samozrejme, aj tu platí „pomaly ďalej zájdeš“.

Pohybujete sa príliš rýchlo
Každé cvičenie pozostáva z niekoľkých stupňov. Ak robíte drepy v príliš rýchlom tempe, ide síce o kardiotréning, ale vaše svaly z toho veľa mať nebudú.

Cviky nerobíte presne
Raz ste videli, ako sa robia drepy, ale ako ich robiť správne, tým ste sa už príliš nezaoberali. A to je zle. Pretože cviky nie sú efektívne a zdravé, ak sa nevykonávajú správne. Takže keď dáte dokopy svoj tréningový plán, nezabudnite poctivo sledovať video ku každému jednému cviku. Opravte svoje držanie tela aj počas tréningu a cvik zopakujte.

Tréning je namáhavý
Váš kardiovaskulárny systém sa vám poďakuje, ak budete poctivo robiť kardiotréning. Najlepšie spravíte, ak skombinujete oba športy, aby ste spálili pár kalórií. Pozor, najprv silový tréning, potom kardio!

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #tréning #zadok #rutina #svaly #drepy #závažia #plank

+ Vypnutie elektroniky hodinu pred spaním zlepší kvalitu odpočinku.
Delegovanie menej dôležitých úloh uvoľní...

+ Využite možnosť ráno si ísť zabehať von alebo si ísť zacvičiť jógu do parku.
Nenechajte so sebou...