5 tipov: Aby telo ostalo v zime zdravé

, 14.12.2018 17:00
joga, cvičenie, relax, uvoľnenie
Začleňte do svojho každodenného života jogu alebo ralaxačné cvičenie. Vaše telo potrebuje tento čas na to, aby znova načerpalo novú silu. Autor:

Na raňajky muffin, na obed sendvič a na večeru pizzu zo supermarketu? Takéto stravovacie návyky pôsobia na naše zdravie negatívne.

V porovnaní s čerstvo pripravenými jedlami dodávajú polotovary až o 90 percent menej vitamínov, minerálnych látok a stopových prvkov. Také stravovanie má negatívne dôsledky aj na naše zdravie – sme častejšie chorí, zle sa sústredíme, cítime sa vyčerpane. Vyvážená dáva nášmu telu makro a mikroživiny, ktoré potrebuje pre každodenné fungovanie.

Tipy, aby ostalo telo zdravé:

Jedzte sezónne potraviny plné živín
Čerstvé potraviny, typické pre dané ročné obdobie, poskytujú vysoký podiel mikroživín.

Športujte na čerstvom vzduchu
Pohyb na čerstvom vzduchu nezanedbávajte ani v zime. Dobrá je aj večerná prechádzka.

Plánujte oddych
Začleňte do svojho každodenného života jogu alebo ralaxačné cvičenie. Vaše telo potrebuje tento čas na to, aby znova načerpalo novú silu.

Pravidelne do sauny
Pravidelná návšteva sauny posilní obranyschopnosť organizmu, budete tiež lepšie reagovať na teplotné výkyvy.

Skôr do postele
Choďte skôr spať. Spánok posilňuje našu pamäť a je dôležitý pre silný imunitný systém. Pokúste sa vyriešiť chaos vo svojich myšlienkach a napíšte si zoznam úloh na nasledujúci deň.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#pohyb #jóga #imunitný systém #sauna #sezónne potraviny
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku