Čo sa stane, keď každý deň vypijete nalačno pohár vody

Čo je prvá vec, ktorú spravíte bezprostredne po tom, ako sa zobudíte? Mali by ste to zmeniť! Pretože nie je nič lepšie, ako vypiť veľký pohár vody!

, 15.11.2018 09:00
voda, tekutiny, pitie Foto:
Ľudí, ktorí málo pijú, trápia častejšie bolesti hlavy, čo je príznak dehydratácie.
3

Vyskúšali ste si už niekedy nenapiť sa sedem až osem hodín? Už len keď nad tým premýšľame, sme smädní… A pritom sa to deje dennodenne – ale v noci, pretože počas spánku, pravdaže, nepijeme. Naopak, potením stratíme dodatočne ešte viac tekutín a nasledujúce ráno sme dehydrovaní. Napriek tomu len zriedkakedy myslíme ráno na to, žeby sme sa mohli napiť. Možno si dať predtým, ako začneme pracovať, malú kávu. Voda je nevyhnutná na prežitie – bez dostatočného množstva vody naše telo nefunguje správne. Prvými príznakmi sú únava, bolesti hlavy, tráviace problémy… Všetko sú to problémy, ktoré sa dajú vyriešiť práve tým, že sa napijeme.

Čo sa stane, keď po prebudení vypijeme pol litra vody?

Aktivujete metabolizmus
Váš metabolizmus sa aktivuje. 500 ml vody môže nasledujúcich 90 minút zvýšiť váš metabolizmus až o 30 percent.

Rozlúčite sa s únavou
Dostatočné množstvo vody, ktoré vypijete v priebehu dňa, dodá vášmu telu potrebnú energiu.

Budete sa lepšie sústrediť
Budete sa lepšie sústrediť, pretože váš mozog môže fungovať lepšie, keď je telo dostatočne zásobené tekutinami. Ľudí, ktorí málo pijú, trápia častejšie bolesti hlavy, čo je príznak dehydratácie.

Poďakuje sa vám aj trávenie
Dostatočné množstvo vody stimuluje trávenie, čiže zápcha nedostane šancu.

Nedáte šancu chorobám
Dôležitá časť nášho imunitného systému sú lymfy, ktoré sa zbavujú nežiadúcich baktérií a vírusov – aby však fungovali, potrebujú veľa vody – môžete s jej zásobou začať hneď zrána.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
3 debata chyba
Viac na túto tému: #voda #dehydratácia #trávenie #únava #koncentrácia #zápcha

+ Opatrnosti v oblasti zdravia nikdy nie je dosť, myslite nato.
Nepreháňajte to s prácou, nemuselo by to pre vás...

+ Zmeňte svoj stravovací režim, budete sa cítiť lepšie.
Dodržujte pracovný čas, v opačnom prípade môžete mať...