Tieto potraviny môžete jesť a jesť - nepriberiete

Slovo "stačí" sa vyslovuje pri maškrtení ťažko. Lebo keď sa do niečoho s chuťou pustíme, nevieme prestať. Skúste to s týmito potravinami. Tých môžete zjesť neobmedzene veľa!

, 24.04.2018 11:00
paradajky, rajčiny, zelenina Foto:
Napríklad chutné paradajky - zjesť ich môžete za vedro.

Čučoriedky

Tieto bobule plné vitamínov majú len 42 kalórií na 100 gramov a keď ich zjete aj veľkú porciu, vašu váhu to neohrozí.

Želatínový puding

Ak pri príprave použijete namiesto cukru stéviu alebo brezový cukor, nebude mať viac ako 15 kalórií na 100 gramov. Perfektný sladký olovrant pre všetkých, ktorí si strážia svoju líniu.

Karfiol

Vravíte nuda? Nemusí byť. Ak pridáte tie správne koreniny a upečiete ho v rúre, aj karfiol môže byť perfektným olovrantom. Na 100 gramov má len 25 kalórií.

Jahody

100 gramov jahôd má asi 32 kalórií. Znamená to, že ich možno zjesť veľa, veľa. Okrem toho tento druh ovocia obsahuje veľa vitamínu C.

Mrkva

Obsahuje vitamín A, železo, draslík a vápnik. S 26 kalóriami na 100 gramov jej možno bez výčitiek svedomia zjesť, koľko vám hrdlo ráči.

Grapefruit

Má 45 kalórií na 100 gramov. Prospieva postave.

Paradajky

Jedna paradajka má len deväť kalórií. Táto zelenina okrem toho obsahuje vitamín B, K a lykopén. Ten je mimochodom zodpovedný za jej krásnu červenú farbu.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #chudnutie #kalórie #paradajka #mrkva #jahody #stévia #lykopén

+ Používate veľa produktov na pleť, nevyzerá to dobre a škodí vám to.
Nepreháňajte to s prácou, robte dôsledne a...

+ Neležte len doma v posteli, vaša chrbtica trpí, choďte sa radšej prejsť.
Nedávajte si stále dôvody prečo...