Päť chýb, ktoré pri chudnutí určite robíte

Ak sa do zhadzovania kilogramov pustíte, robte to poriadne.

16.08.2016 11:00
chudnutie, diéta, žena, tréning Foto:
Myslite aj na pestrosť, ktorú by mala strava telu priniesť.
debata

Neplánujete

Ak to so zhadzovaním kilogramov myslíte vážne, musíte si príjem kalórií počas dňa naplánovať. Ak neviete, čo budete jesť na olovrant či obed, môže vaše odhodlanie skončiť veľmi rýchlo. Prázdne kalórie či celodenné hladovanie vaše úsilie „pochová“ skôr, ako skutočne začnete.

Robíte tajnosti

Iste, nemusíte všetkým v práci „zavesiť“ na nos, že túžite byť o pár kilogramov ľahšia. Ale blízkym a rodine by ste to povedať mali. Môžu vám byť počas tohto procesu nápomocní. Požiadajte ich, aby vaše rozhodnutie rešpektovali. To znamená, aby vás na rodinnom posedení „nenútili“ zjesť tri rezne a zemiakový šalát.

Stále to isté

Či už z lenivosti alebo z neznalosti, počas diétovania sa na vašom tanieri objavuje stále to isté. Zeleninový šalát však nie je jedlom, ktoré by telu dodalo všetko, čo potrebuje. Najmä, ak ho konzumujete dlhodobo. Ak si sama nedokážete „vystavať“ pestrý, zdravý a diétny jedálniček, navštívne odborníka, ktorý vám s tým pomôže.

Alkohol namiesto večere

Neviete odolať lahodnému drinku na letnej terase počas posedenia s priateľmi? A tak sa vynájdete. Namiesto večere si doprajete koktejl či dva… Alkohol však obsahuje veľa cukru, miešané drinky sú v tejto oblasti jasným favoritom.

Málo sa hýbete

Len zmena stravy nestačí, ak sa chcete dopracovať k lepšej postave. Minimálne začnite viac chodiť pešo a po schodoch, ak ste už úplnou športovou „ignorantkou“.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #pohyb #chudnutie #strava #chyby #menu

+ Narodili sme sa taký aký sme z nejakého dôvodu, snažte sa to dobre využiť.
Urobte si rozpočet, koľko miniete...

+ Vaša cieľavedomosť vás môže dostať ďaleko, treba však vedieť kedy ju využiť.
Veľa ste pracovali, aby ste mali...