Viete, aký vitamín vám chýba? Telo napovie

Občas stačí malá zmena stravy a problémy sa razom stratia.

27.07.2016 13:50
bolesť hlavy, migréna Foto:
Bolí vás hlava?
debata

„Kútiky“ v ústach

Bolestivé prasklinky na perách poukazujú na nedostatok železa, zinku a vitamínov skupiny B. Najmä ľudia, ktorí sa dlhodobo vyhýbajú mäsu, môžu trpieť ich nedostatkom

Čo zaradiť do jedálneho lístka: lososa, paradajky, strukoviny, brokolicu, citrusové plody.

Vypadávanie vlasov

Ak vás začne trápiť náhle vypadávanie vlasov, môže ísť o nedostatok železa a biotínu (ide o vitamín skupiny B).

Čo zaradiť do jedálneho lístka: zamerajte sa najmä na potraviny bohaté na vitamíny skupiny B – strukoviny, ľanové semiačka, špenát, banány, šošovicu

Bolesti hlavy a svalové kŕče

Telo môže týmto spôsobom signalizovať nedostatok horčíka, vápnika a draslíka. Najmä pri fyzickej námahe sa môžu tieto problémy prejaviť vo vyššej miere.

Čo zaradiť do jedálneho lístka: banány, mandle, čerešne, jablká, brokolicu, rukolu, špenát

Nezvyčajné vyrážky na pokožke

Drobné červené vyrážky na lícach, na zadku či na ramenách môže poukazovať na nedostatok vitamínu A a D a zároveň na potrebu zdravých mastných kyselín.

Čo zaradiť do jedálneho lístka: lososa, sardinky, orechy, mrkvu, sladké zemiaky, papriku

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #vlasy #bolesť #vitamíny #hlava #svaly

+ Skúste ľahké cviky na žinienke či fitness lopte, denne aspoň pol hodinu.
Peniaze, čo máte môžete do niečoho...

+ Zdravotne ste na tom veľmi dobre, nečaká vás žiadna choroba ani zranenie.
Práca s vami zamáva, čoskoro príde...