Zaujímavé pritom je, ako sa zákazníci na internete stávajú loajálnymi a vernými voči portálom, ktoré tovar predávajú. Nedávny prieskum v susednom Česku ukázal, že najčastejšie sa kupujúci vracia tam, kde si už objednal knihy či hry a filmy. Po nich nasleduje móda a jedlo s nápojmi.
Ženy sú však v otázke internetových nákupov menej verné ako ich drsné polovičky. Častejšie sa rozhodujú podľa výhodnosti ceny a nerobí im problém striedať kvôli tomu e-shopy. Neplatí to akurát pri móde. Tam sa totiž mnoho dám spolieha na konkrétne veľkosti a odskúšané typy modelov, ktoré si potom priebežne kupujú aj v ďalších sezónach.
Internetové portály môžu kalkulovať aj s nerozhodnosťou zákazníka či tápaním v tom, čo vlastne chce. Ako totiž ukázal spomenutý prieskum, až štvrtina užívateľov navštevuje predajné portály za účelom inšpirácie a ďalší nehľadajú konkrétny produkt, ale sa často nechávajú ovplyvniť reklamou alebo akciami.