Vnímame vizuálne
Existuje pár trikov, ako dosiahnuť, aby sa ozvalo čo najväčšie množstvo zaujímavých mužov. Väčšina ľudí totiž vníma vizuálne. Nie nadarmo vzniklo úslovie o tom, že jeden obrázok povie viac ako tisíc slov. Platí to predovšetkým pre virtuálny svet. Väčšinou totiž rozhoduje prvý dojem z profilovej fotografie, a ku komunikácii preto ani nemusí dôjsť… Škoda, však?
Oko, ústa, nos
Ako na vás zapôsobí profilová fotografia vystrihnutá z vianočného večierka, na ktorej je dokonca zopár ďalších hláv? Alebo fotografia, na ktorej vidíte len časť tela, oko, ústa alebo nos… Okamžite si začneme myslieť, že to dotyčný nemyslí vážne, nedôveruje si, alebo sa dokonca len zahráva.
Načo dbať
V ideálnom prípade by mali fotografie o vás rozprávať príbeh. Samozrejme, nesmie to byť fiktívne – nehrajte sa na niečo, čo nie ste. Prieskum ukázal, že až polovica adeptov, ktorí sa zoznamujú online, má zlé skúsenosti, výsledkom bolo obrovské sklamanie. Pretože veľa ľudí si upravuje svoje fotografie v špeciálnych programoch, aby boli krajšie, alebo dokonca jednoducho použijú fotografie úplne iných ľudí.
Pohľad
Odborníci na reč tela odporúčajú ženám so sklonenou hlavou pozerať priamo do objektívu. Na mužov to pôsobí obzvlášť atraktívne. Muži, naopak, na ženy zapôsobia, keď sa nepozerajú priamo do objektívu, ale zamerajú svoj pohľad na niečo úplne iné.
Póza
Existuje póza, ktorá oslovuje rovnako mužov, ako aj ženy. Ide o držanie rúk rovnobežne s telom – pôsobí otvorene. Informácie z fotografie však často vnímame odlišne. Kým ženy analyzujú fotografie na vedomej úrovni, muži často inštinktívne – reagujú na oči, pery a výstrih.
Pozadie
Single žena by mala dbať aj na pozadie fotografie. Ideálne napríklad je, ak sa dá z nej vyčítať záľuba (žena na koni, na bicykli, s batohom na chrbte), Koniec koncov, najčastejšie predsa len hľadáme ľudí, ktorí ich majú podobné ako my.