Na nedávnom filmovom festivale v Benátkach sa rodáčka z Argentíny objavila na premiére filmu Enea, pričom jej prítomnosť vyvolala poriadny ošiaľ fotografov. Niet ani divu, keďže tohtoročnému festivalu chýbali herecké hviezdy a na poriadny celebritný moment sa čakalo.
Čítajte viac Luxus, krása, erotika aj neha: Toto je 25 najkrajších rób z festivalu v Benátkach, uchvátila Chastain či Coppola, ale aj ex-Bondgirl MurinoRodriguez sa oň postarala v spolupráci s ateliérom Vetements, ktorý jej zhotovil na mieru červené šaty s dlhou sukňou rozprestierajúcou sa do strán ako obojstranná vlečka. Pri pózovaní vyzerala priam ako umelecké dielo. Georgina neskôr tiež prezradila, že inšpiráciou na šaty bol kultový look herečky Julie Robertsovej vo filme Pretty Woman.
Čo však v prípade slávnej dámy funguje azda ešte viac, je spojenie s kozmetickými či šperkárskymi značkami. Líčenie dramatických očí s dôrazom na výrazný pohľad, ale aj plné pery, kontúrované a s výrazným leskom je práve to, čo mnoho Rodriguezovej sledovateliek rado zopakuje. Georgina ako idol krásy je nielen pre latino-svet v tomto smere obrovskou inšpiráciou.
Kráska sa pritom už pred pár mesiacmi spojila so značkou L'Oreál Paris a jej vizážista ju tak líčil s dostupnými produktmi. Od marca je tiež tvárou jednej z ich riaseniek.
Ako uviedol už dávnejšie portál WWD.com, internetová ikona je nepochybne dobre zaplatená, ale takéto spojenie sa vyplatilo najmä francúzskemu módnemu gigantu. V máji, keď sa Georgina ako ambasádorka objavila na festivale v Cannes, jej záber na Instagrame s detailom na líčenie si vyslúžil viac ako 3 milióny lajkov. Odhady reklamnej hodnoty spomenutia značky na sociálnej sieti prekročili podľa marketingových odborníkov sumu 1,2 milióna eur.
Čítajte viac Najprv ako bohyňa v zlate, potom sexy kráska v čiernej: Ako pritiahnuť pohľady, ovláda Ronaldova Georgina dokonaleZáber na benátskom festivale už tiež dosiahol bezmála tri milióny lajkov a podľa predbežných odhadov opäť stúpol predaj niektorých produktov značky.