Talianska značka Valentino skutočne masívne zasiahla odevný trh a vývoj tohtoročných trendov, keď pred pár mesiacmi jej dizajnér Pierpaolo Piccioli predstavil takmer polovicu svojej kolekcie v jednej farbe. Odtieň dostal názov Pink PP (PP podľa iniciálok návrhára) a vzal útokom naozaj všetky červené koberce tých najdôležitejších spoločenských a šoubiznisových podujatí. Okrem toho sa popularite výrazného, priam neónového odtieňa ružovej farby neubránili ani ďalšie značky – hoci nepracovali s presným farebným tónom ako je PP Pink, inšpiráciu a často priam veľmi vernú podobnosť mnohé nezapreli.
Tak trošku paradoxom je, že vlastne až po niekoľkých mesiacoch „vlády ružovej“ prichádza taliansky módny dom aj s reklamnou kampaňou na akutálnu kolekciu v odtieňoch ružovej. Jednotlivé kúsky, ktoré mohli obliekať celebrity či influenceri, sa konečne dostanú do masového predaja a je viac ako možné, že možnosť ich kúpy ešte predĺži ružový trend na niekoľko ďalších mesiacov.
Čítajte viac Skúsili ste už farbu tohto roka? Toto je 15 celebrít, ktoré vás presvedčia, že by ste mali...V tom rozhodne môžu pomôcť aj slávni ambasádori, ktorých ateliér oslovil do reklamnej kampane. Pred objektívy a do reklamy Valentino sa opäť vrátila slávna speváčka a herečka Zendaya, ktorá už v minulosti nafotila sériu reklamných materiálov pre brand. O tom, že ružová nie je len pre dámy, potom presviedča aj slávny pretekár – jazdec F1 Lewis Hamilton, ktorý sa nikdy nezľakol žiadneho z módnych experimentov. V reklame, ktorá sa objavila na sociálnych sieťach a najbližšie mesiace bude aj v časopisoch či online, je od hlavy po päty oblečený v intenzívnom ružovom tóne, pričom rovnakou farbou natiera aj stenu a tvorí nápis za ním.
„Jednofarebná, odvážna, silná, fluidná, extravagantná, jedna farba sumarizujúca všetko, čo sa mi v móde páči a všetko, čo som sa rozhodol reprezentovať: oslobodenie sa od všednosti, priestor byť sám sebou, hlasný symbol rovnosti a lásky," tak vidí Pierpaolo Piccioli svoju ružovú, s ktorou momentálne dominuje časti módnych trendov vo svete.
Pre portál WWD.com tiež uviedol, že výber ambasádorov vychádzal práve z toho, že reprezentujú presne také hodnoty, aké by chcel svojou farbou vyjadriť aj on. "Zendayu a Lewisa som si vybral pre Pink PP z rovnakého dôvodu, prečo som vytvoril túto farbu – sú to nádherné duše, ktoré využívajú svoj hlas a talent na zjednotenie, integráciu a budovanie niečoho, čo má zmysel.“