V rozhovore, z ktorého cituje magazín Harper's Bazaar, sa 51-ročná americká umelkyňa vyznala z toho, že nepoužíva žiadne výplne ochabnutej kože a nie je ani fanúšička botoxu. „Do dnešného dňa som nemala botox,“ vyhlásila na prekvapenie mnohých Lopez. „Nie som ten typ. Jasné, že nemám nič proti ľuďom, ktorí sa naň spoliehajú, ale som skôr človek, ktorý má rád prirodzený prístup k pleti,“ komentovala ďalej speváčka. Zdôraznila však, že dôležité je, aby produkty fungovali. Ak má ten pocit, je spokojná.
Určite nie náhodou tento rozhovor vznikol v čase, keď sa latino diva môže pýšiť aj vlastnou líniou pleťovej kozmetiky. Dostala pomerne neprekvapivý názor JLOBeauty a do pár hodín od uvedenia prvých produktov na trh sa časť z nich kompletne vypredala. Speváčka však už na Twitteri informovala, že sa fanúšikovia starostlivosti o pleť nemajú báť a môžu si veci objednať v predstihu a dostanú ich v novom roku.
V portfóliu sa objavilo napríklad rozjasňujúce liftingové sérum, krém, maska na rozjasnenie pokožky či krémový cleanser pleti. „Chcem, aby tam bola kyselina hyalurónová. Chcem, aby obsahovala kozmetika ingrediencie, ktoré pokožke pomáhajú, pretože nechcem, aby som si musela nechať pichať ihly do kože. Nehovorím, že raz to neurobím, ale zatiaľ nechcem,“ uviedla hviezda v rozhovore pre magazín Daily Mail.
Biznis s pleťovou či dekoratívnou kozmetikou patrí pritom medzi najziskovejšie vo svete. A to nielen pre kozmetické firmy, ale aj celebrity, ktoré sa tvorbe a produkcii takýchto výrobkov upíšu. V roku 2020 okrem Lopezovej uviedla pleťovú starostlivosť aj speváčka Rihanna. Urobila tak tri roky po spustení predaja línie dekoratívnej kozmetiky Fenty Beauty, ktorej sa mimoriadne darilo. Tentoraz však namiesto líčidiel priniešla vegánsku kozmetiku, v ktorej sa nachádza napríklad denný a nočný krém, vysoko účinný čistiaci gél, čistiace tonikum na zmenšenie pórov či hydratačný ochranný krém s SPF 30.
Podobne ako Rihanna postupovala aj Kylie Jenner, najmladšia z členiek rodiny Kardashian-Jenner. Jej miliónová dekoratívna línia Kylie Beauty sa tiež rozšírila pred pár týždňami o produkty na pleť Kylie Skin. Úvodné spustenie predaja urobila s kľúčovými produktmi v podobe očného krému, hydratačného denného krému či séra s obsahom vitamínu C. Nechýba však ani píling alebo odličovač.
Ktoré slávne hviezdy majú ešte vlastnú kozmetiku?
- Miranda Kerr – topmodelka už v roku 2009 uviedla na trh organickú kozmetiku KORA Organics
- Drew Barrymore – sedem rokov je na trhu kozmetika Flower Beauty, ktorá je cenovo dostupná a veľmi populárna.
- Victoria Beckham – relatívny nováčik na trhu s kozmetikou. Uviedla produkty dekoratívnej kozmetiky, ale tiež sérum na obnovu buniek v epiderme či rejuvenizačný hydratačný krém.
- Cindy Crawford – niekdajšia supermodelka má na trhu líniu s názvom Meaningful Beauty, popularite sa teší najmä sérum.
- Gwyneth Paltrow – miliónový biznis robí už roky držiteľka Oscara so svojou líniou Goop Beauty. Patria do nej séra na oči, pleť, exfoliačné masky či pílingy alebo masážny roler na pokožku.