Slávna herečka a speváčka to zverejnila na svojom Instagrame a prezradila aj názov jej línie – „Rare Beauty“. Ako 27-ročná hviezda dodala, produkty uvedie na trh v lete 2020 a budú dostupné v predajniach Sephora.
Ako krásna tmavovláska svoju líniu predstavila? „Prestala som sa snažiť byť dokonalá. Chcem byť jednoducho iba sama sebou. Chcem, aby sme sa prestali neustále porovnávať s ostatnými a oslavovali to, čo nás robí jedinečnými,“ opísala vo videu. Podľa Gomezovej nejde o to, ako vás vnímajú ostatní, ale ako samú seba vnímate vy. Správa sa u jej fanúšikov stretla s ohromným záujmom, instagramovú stránku Rare Beauty už sleduje vyše milióna fanúšikov.
V nedávnej minulosti sa pre podobné kroky rozhodli aj iné hollywoodske hviezdy. V roku 2018 uviedla herečka Drew Barrymore vlastnú kozmetickú líniu s názvom Flower Beauty. Rok 2017 sa zasa niesol v znamení Fenty Beauty by Rihanna, pri vytváraní svojej beauty línie sa speváčka spojila s koncernom Kendo.
Svoje kozmetické značky majú aj ďalšie krásky šoubiznisu:
Krásna Austrálčanka Miranda Kerr už v roku 2009 priniesla na trh značku „Kora Organics“. Ide o prírodnú kozmetiku bez chémie vyrábanú výlučne v Austrálii. A práve tam sa teší obrovskej popularite, predáva sa v 400 predajniach.
V roku 2015 predstavila herečka Eva Mendes svoju kozmetickú líniu s názvom Circa Beauty. Ako hviezda uviedla, línia je inšpirovaná Hollywoodom starých čias a prináša produkty dekoratívnej kozmetiky.
Topmodelka Cindy Crawford takisto neodolala kozmetickému trhu a uviedla svoju anti-aging líniu s názvom "Meaningful Beauty“.