Práve tieto farebné (a svetelné) tóny sa najčastejšie premietajú aj do limitovaných kolekcií výrobcov dekoratívnej kozmetike. Pravidelne uvádzajú na trh aj kolekciu v predvianočnom období. Niektoré s väčším, iné s priemerným úspechom.
Pri slávnom dome Chanel je však už zvykom, že sa limitované produkty vypredajú za pár týždňov. Tento rok to bude možno lak na nechty v odtieni Deepness, ktorý svojou intenzitou zelenej farby nepochybne zaujme. A pripomenie aj vianočné motívy záverečných dní roka.
Vo všeobecnosti sa však kozmetické značky sústreďujú skôr na metalické tóny, odvážne farebné odtiene a výraznú intenzitu so silnými a hutnými textúrami produktov.
Náš tip znie: Ak ste naozaj odvážna, skúste to na párty napríklad s rúžom v metalickom odtieni fialovej či fuchsiovej. Alebo skúste dodať očiam hĺbku, intenzitu a zároveň neuveriteľný lesk s pomocou trblietavých a metalických očných tieňov.