Nedávno zverejnená fotografia britskej kráľovekej rodiny, na ktorej sa už do objektívu usmieva aj jej najmladší člen, princ Louis, medzi fanúšikmi zarezonovala. Aj medzi mamičkami, ktoré sledujú trendy, ktoré udávajú potomkovia kráľovského páru. Tento raz na seba pozornosť strhol 7-mesačný drobec.
Outfit španielskej značky La Coqueta, v ktorom malý Louis pózoval v náručí vojvodkyne Kate, je beznádejne vypredaný. Zakladateľka značky, Celia Munoz, úspech opísala slovami: „Je neuveriteľné, aký dopad to malo na našu malú značku,“ opísala pre magazín People. Vecičky, ktoré mal na sebe princ Louis, boli o pár hodín vypradané. Slávnostný set sa dal kúpiť za 94 dolárov. Značka šije svoje oblečenie v Španielsku, ide o rodinnú firmu. Dizajnérka síce pôsobí už roky v Londýne, ale narodila sa v Španielsku.
Podobný efekt už spôsobilo zopár outfitov vojvodkyne Kate či vojvodkyne Meghan. Ako sa vyjadrila dizajnérka spomínanej značky, po Európe je druhým najväčším odberateľom oblečenia tejto značky Amerika. „Ale máme objednávky z Južnej Kórey, Južnej Afriky. Práve Južná Kórea bola pre nás obrovským prekvapením,“ opísala Munoz, ktorá spoločnosť založila v roku 2013 a sama má 5 detí.