Pre športovú firmu Reebok navrhne vlastnú kolekciu známa dizajnérka a niekdajšia členka formácie Spice Girls Victoria Beckham. Hoci ju svet vníma predovšetkým ako vždy dokonale upravenú dámu balansujúcu na vysokánskych podpätkoch ulicami New Yorku či Londýna, Beckham sa nikdy netajila aj láskou ku športovej móde. Ako sama tvrdí, často ju zapája do svojho denného šatníka. Ako matka štyroch detí ocení funkčnosť, komfort, ale aj ich spojenie s príťažlivým a inovatívnym dizajnom.
Či sa jej taký výsledok podarí docieliť vo vlastnej kolekcii, ktorá sa objaví pod názvom Reebok X Victoria Beckham, sa ukáže až na budúci rok. Línia odevov a obuvi bude v predaji až koncom roka 2018. „Mať príležitosť vyzvať tradičné predstavy o fitness oblečení v kontexte módy je niečo, čo som vždy chcela urobiť,“ komentovala Victoria Beckham spojenie, ktorým nepochybne značka reaguje aj na aktivity konkurencie.
Spojenie športových brandov so známymi dizajnérskymi (a tiež celebritnými) menami funguje v módnom biznise už niekoľko rokov. Tie posledné zároveň ukázali, že z podobných kolekcií sa môžu stať akési vlajkové lode firiem, ktoré sa snažia osloviť zákazníka naprieč generáciami, ale aj naprieč sociálnymi statusmi.
Pre značku Adidas napríklad tvoria pravidelne kolekcie dizajnéri ako Stella McCartney či Raf Simons alebo Rick Owens. V prípade Nike došlo v minulosti k spojeniu s renomovaným ateliérom Givenchy a športová Puma cieli na mladú „fashion“ generáciu spojením s Rihannou v jej kolekcie Fenty.