Ktorú zeleninu vlasy milujú a prečo?

V mrkve či špenáte nájdete vitamíny, ktoré zvlášť prospievajú vašim vlasom.

03.04.2017 09:00
vlasy, problém Foto:
Problémy s vlasmi? Zmeňte stravu.
debata

Špenát je skvelým zdrojom železa a zinku, dvoch prvkov takých dôležitých pre rast a vitalitu vlasov. Nedostatok práve týchto látok môže spôsobovať vypadávanie vlasov.

Mrkva obsahuje biotín, jeden z vitamínov skupiny B, ktorý sa podpisuje pod rast vlasov. Posilňujú sa vlasové korienky a vlasy sú chránené pred vypadávaním.

Cibuľa je bohatá na zinok, biotín aj železo. Vďaka týmto látkam vlasy nielenže rýchlejšie rastú, ale sú navyše chránené aj pred stratou pigmentu – šedivením.

Sladké zemiaky v sebe ukrývajú množstvo beta-karoténu aj vitamínu A. Tieto látky sú zodpovedné nielen za peknú a zdravú pokožku, ale aj vlasy.

Paradajky sa tešia z množstva antioxidantov, ktoré chránia bunky pred poškodením voľnými radikálmi. Vďaka vitamínu C, draslíku a betakaroténu sú skvelou výživou pre pokožku hlavy – vlasy zostávajú zdravšie, znižuje sa tvorba lupín a takisto sa menej mastia.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #vlasy #zdravá výživa #strava #mrkva #paradajky #špenát

+ Zdravie si budete udržiavať pravidelným športom a zdravou stravou.
Čas na prehodnotenie výdavkov a zlepšenie...

+ Čerstvé ovocie a šťavy vám spestria stravovanie a zlepšia kondíciu.
V práci sa veci pohnú dopredu a vy môžete...