Priekopník v týchto spojeniach, švédsky predajca odevov Hennes & Mauritz (H&M) sa pri tvorbe novej kolekcie spojí s francúzskym módnym domom Kenzo. Kolekcia, ktorá bude ponúkať oblečenie pre ženy aj mužov a tiež doplnky, sa na pultoch asi 250 obchodov po celom svete a na internete objaví 3. novembra.
Švédsky odevný gigant je druhým najväčším predajcom odevov na svete. Firma už viac ako desať rokov ponúka každým rokom v malom objeme špeciálnu kolekciu za relatívne nízke ceny. Vytvára ju v spolupráci s poprednými svetovými návrhármi či známymi osobnosťami.

Ako prvý vytvoril svoju kolekciu pre H&M v roku 2004 Karl Lagerfeld. V minulosti firma spolupracovala tiež s návrhármi ako je Roberto Cavalli, Viktor & Rolf, Stella McCartney, Alexander Wang, Jimmy Choo a Donatella Versace alebo so speváčkami Madonnou a Kylie Minogue.
Zatiaľ poslednou kolaboráciou bola tá s francúzskym módnym domom Balmain (Pravda.sk sa zúčastnila na jej predstavení – čítajte viac tu). Spojenie vyvolalo obrovský ošiaľ medzi tradičnými zákazníkmi, ale aj fanúšikmi luxusnej módy a zaradilo sa doposiaľ medzi komerčne najúspešnejšie.
Oblečenie značky Kenzo je známe živými farbami a potlačami. Kreatívni riaditelia firmy Carol Limová a Humberto Leon uviedli, že kolekcia sa zameria na kreativitu, zábavu a lásku k móde. „V spolupráci s H&M chceme myslieť vo veľkom, posunúť hranice a priniesť novú energiu značky Kenzo do všetkých miest na svete,“ vyhlásili.
