Na prehliadkach kolekcií jar a leto 2015 predstavili semiš v rozmanitých podobách dizajnéri ako Michael Kors, Victoria Beckham či Jason Wu a Chloé. Bolo teda len otázkou času, kedy ho do svojich kolekcií zaradia aj obchody s tovarom dostupným pre široké vrstvy.
Semiš sa objavil v niekoľkých podobách. Prvou dominantnou je práve tá ovplyvnená estetikou hippies, boho štýlu a klubovej elegancie 70-tych rokov, v ktorej prím hrajú najmä tóny pieskovej, hnedej a karamelovej a jednotlivé kúsky sa nosia ako zvrchné odevy či do áčka strihané sukne alebo šorkty.
U mnohých žien je to však práve akási festivalová atmosféra, ktorá odrádza od výberu semišových kúskov. Pre niekoho pôsobia príliš uvoľnene, možno až kočovne. Lenže na trhu sú aj alternatívy, ktorých luxusná a veľmi noblesná verzia uspokojí aj najnáročnejšie dámy. V prvom rade ide o bohatú farebnosť. Semiš je totiž napríklad sivý, belasý, ružový, prichádza aj v sýtych tónoch vínovej alebo čokoládovej.
Nechýbajú ani grafické vzory, ktoré sú často tvorené viacerými rôznofarebnými plochami semišového materiálu, k nim prirátajte zdobné detaily ako cvočky, zipsy, kontrastné štepovanie, ale napríklad aj strapce – ďalší z horúcich trendov sezóny.
Pre tie dámy, ktoré sa obávajú investovať do pravého semišu, tiež existuje cesta – dokonca pomerne pestrá a bohatá. Mnoho značiek totiž semišový efekt zapracovalo do povrchov syntetických materiálov a tak napríklad na letné večery zoženiete šortky so semišovým efektom skutočne za pár eur.
Semiš je prírodný kožený materiál, ktorý sa vyrába spracovaním vnútornej strany kože zvierat ako sú jahňatá, teľatá či kozy. Toto spracovanie kože je náročnejšie a tým pádom sa to premieta aj do ceny semišových kúskov. Odmenou je však veľmi jemný a príjemný materiál, ktorý kooperuje s telom lepšie ako klasická koža. Semiš sa využíva pri výrobe obuvi a doplnkov, ale vďaka svojej kvalite a jemnosti je často používaný aj v prípade odevov.