Hoci reakcie vyvolal rôznorodé, niet pochýb, že výrazný záujem vyvolal. Reč je o Tomovi Fordovi, ktorý servíroval v Londýne kolekciu pre mladú a nezávislú ženu, tak trochu rebelku a výraznú milovníčku luxusu. Jeho úvodné modely koktejlových šiat tesne nad kolená, doplnené koženými bundičkami či kabátmi evokovali tvorbu iného známeho tvorcu – Hediho Slimana zo Saint Laurent. Nechýbala však ani inšpirácia rockovou estetikou a záver ponúkol plejáda eroticky ladených transparentných kúskov, ktoré miestami pripomínali skôr garderóbu kabaretných tanečníc.
Britská značka Burberry Prorsum nepochybne nastoľuje trendy – a to nielen na ostrovoch, ale medzinárodne. Najbližšiu jar vidí jej dizajnér Christopher Bailey v znamení vtáčej ľahkosti – svedčí o tom už názov kolekcie. Ľahučké materiály skladané, plisované a zošívané do asymetrických sukní či šiat boli kombinované s farebnými bundičkami z jemnej kože, lakovanej kože či denimu. Dôraz bol kladený na driek, keď aj denimové bundičky boli strihovo zúžené v oblasti bruška, detailom boli lemy s ovčou vlnou. Výrazné a farebné boli aj potlače – či už na šatách alebo trenčkotoch.
Dizajnér Christopher Kane ponúkol motív uzlov – objavil sa v potlačiach, ale aj detailoch zdobenia, keď tylové a priehľadné základy topov či celých šiat pokrývali vyšívané hodvábne špagátiky, ktoré sa na tele modeliek zvíjali ako hady. Efektné bolo využívanie plisov a skladania tylu, ktorý akoby nečakane vykúkal spod saténových šiat či sukní, niekedy len akéhosi ich konštruktu.
Zaujímavé kolekcie ponúkla aj dizajnérka Mary Katrantzou, v kontraste s jej estetikou, no rovnako skvelá bola Emilia Wickstead. Nechýbala ani móda ulice – samozrejme, s luxusným dotykom. Postarala sa o to značka Ashish, ktorá servírovala mikiny, šortky, denimové bundičky či džínsy. Všetky však detailne prepracované a výrazne zdobené výšivkami. Medzi najzaujímavejšie kolekcie sezóny sa však podľa kritikov zaradili módne ateliéry ako Giles či Erdem. Oba čerpali inšpiráciu zo sveta prírody. Fauna a flóra pretavená do šiat – nielen v rámci potlačí, ale aj v detailoch zdobenia (vyšívaný reliéfny had obkrúcal telo modelky na ružovom dišese) – ani Giles Deacon, ani Erdem Moralıoğlu neváhali využívať výrazné zdobné prvky. Kvetiny z látok, sukne a šaty zdobené vtáčím perím, akoby zo zeme rastúce popínavé liany z látky a krajky obkresľujúce telá modeliek – aj to sa dalo vidieť práve vďaka obom týmto tvorcom v Londýne.