
Výrobcovia značkového intímneho oblečenia, ktorí sa pred pár dňami predstavili na veľtrhu v Paríži, stavili prevažne na transparentnosť, hravá šnurovanie a krásne materiály. Podľa nich sa skončil skrátka čas vkusného porna a obojpohlavnej tendencie.
"Nové je to, že všetky značky sa vrhli na sexy vzhľad svojho bielizne, aj tvorcovia tých najtradičnejších korzetov, " citoval týždenník L' Express spoluorganizátorku veľtrhu Séverine Marchesiovú. Hovorila o elegantnom sexy štýle s výstrihmi.
„Ohľadom farieb sa tiež objavuje veľká rafinovanosť, a to vo variáciách červenej, čiernej a modrej. To všetko s návratom veľmi krásnych materiálov vrátane čipky a hodvábu,“ priblížila nové trendy Marchesiová.
Pre umeleckú riaditeľku niekoľkých značiek dámskeho spodného prádla Stellu Cadenteovú ide o potvrdenie ženskosti, ale bez vulgarity. „Konečne už vo všetkých chodbách veľtrhu nestretávame priehľadné vibračno-masážne modely,“ radovala sa predstaviteľka značiek Rosy a Sans Complexe.

V súvislosti s dámskou bielizňou tohto roka sa však pozornosť obchodníkov, ale aj klientov (a teda predovšetkým klientiek) upiera k trendom v rámci osláv sviatku zamilovaných. Valentínsky sviatok sa za posledné roky stal oslavovaný aj v stredoeurópskych končinách a čoraz viac dievčat a žien si kupuje (alebo necháva sa prekvapovať) špeciálnu bielizeň na romantické chvíle.
Valentínske kolekcie nájdete aj v obchodoch dostupných na Slovensku. Výber zaujímavých kúskov si môžete pozrieť v galérii vyššie.