Sú tri či štyri hodiny poobede a vy máte na niečo chuť? Tu je sladký aj slaný tip

Zabudnite na čokoládové tyčinky, čipsy či cukríky... Pripravte si zdravší olovrant, ktorý uspokojí vaše chute.

14.06.2019 15:00
hummus, zelenina Foto:
Lahodný hummus so zeleninovýmu tyčinkami.
debata

Sendvič s banánom a arašidovým maslom

Sendvič nielen uspokojí vašu chuť po niečom sladkom, ale takisto dopraje svalom potrebnú dávku bielkovín. Ražný knäckebrot je skvelým základom pre váš lahodný sendvič. Jednoducho natrite knäckebrot arašidovým maslom a obložte ho kolieskami banánu. Dokonca môžete počas vášho zdravého posedenia chlieb aj celkom vynechať – pripravte si na hrubšie kolieska pokrájaný banán a ten natrite arašidovým maslom. Chutné jednohubky sú ako stvorené rovno do úst. Ak nemáte stále dosť sladkého, tak môžete tieto jednohubky ešte posypať strúhaným kokosom a celé nechať aspoň 30 minút v chladničke.

Hummus so zeleninovými kúskami

Na hummus budete potrebovať: 200 g uvareného cíceru, 5 lyžíc olivového oleja, šťavu z jedného citróna, 1 pretlačený stúčik cesnaku, 2 malé lyžičky sezamovej pasty tahini a štipku soli. Všetko dajte do misky a vymiešajte do krémovej zmesi. Takto pripravený hummus podávajte s očistenými kúskami zeleniny – s mrkvou, zelerom či s uhorkami. Namiesto hummusu môžete použiť aj tvaroh.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #zelenina #banán #arašidové maslo #humus
Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy