Leto si žiada štíhlu líniu! Avokádovú nátierku si natrite na proteínový chlieb

, 27.06.2018 15:00

Prečo je lepšie vymeniť klasické pečivo za proteínové? Kilá s ním pôjdu dole ľahšie.

Avokádová nátierka

(recept výživovej poradkyne Martiny Dvořákovej)

Ilustračné foto.
Ilustračné foto. Autor: SHUTTERSTOCK

Potrebujeme:

  • 2 zrelé avokáda
  • 5 cherry paradajok
  • 1 vňať z jarnej cibuľky
  • 125g čerstvého syra
  • soľ a čierne korenie

Ako na to?

  • Avokádo si nakrájame na malé kúsky a zmiešame ich s čerstvým syrom.
  • Potom si na malé kúsky nakrájame cherry paradajky a vňať z jarnej cibuľky a primiešame ich do avokádovej zmesi. Nakoniec ochutíme soľou a čiernym korením.

S čím však konzumovať chutnú nátierku v čase, kedy si strážime líniu? Je chlieb vhodnou voľbou? Alebo ho možno niečím nahradiť? Tmavý proteínový chlieb môže byť vhodnou voľbou. Prečo? Kým bežné pečivo je plné sacharidov, ktoré dvíhajú ručičku na vašej váhe, proteínové pečivo ich obsahuje minimum. Vďaka tomu naša línia neutrpí.

Tmavý proteínový chlieb je bohatý na bielkoviny a vlákninu, vďaka čomu je nielen chutnou, ale hlavne zdravšou verziou raňajok. Navyše dokáže zatočiť s tukmi. Ak zvýšime príjem proteínov a znížime sacharidy v strave, už po pár dňoch telo zmení metabolizmus a začne likvidovať vlastný tuk.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#proteínový chlieb #avokádo
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku

+ Vaše zuby potrebujú väčšiu starostlivosť, nezabúdajte na nich.
Nespravte žiadnu chybu, pôžičku si zoberte...

+ Šport vám môže pomôcť ale aj ublížiť, myslite na všetko.
V práci vás čaká neľahký deň, avšak vy to hravo...

Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk