Mnohí to využili na vyjadrenie sa k aktuálnej politickej situácii. Zatiaľ čo kolekcia Balenciaga Demna Gvesaliaho bola poctou k volebnej kampani Bernieho Sandersa, dizajnérka Simone Rocha odprezentovala modely 60–70 rokov. Zmena bola vo vzduchu, keďže tentokrát to bolo o feminizme, a móde bez ohľadu na vek, veľkosť a náboženstvo. V sezóne sa na móle po prvýkrát objavil moslimský model hidžáb. A tu sú jesenné trendy.
Bez make-upu
Pozor, nie vyjsť do práce či na ulicu len „s umytými očami“ a okrem toho nevenovať pozornosť žiadnej časti tváre. Naneste make-up rovnomerne na tvár, ale vynechajte očné partie, čiže maskaru a očné tiene. Hotovo!
Čerstvo umyté vlasy
Koniec s vlasmi „zrolovanými“ priamo z postele, efekt „práve som sa zobudila“, nie je in. Naopak, in sú čerstvo umyté vlasy. Mali by byť predovšetkým vzdušné, ľahké a lesklé.
Maskara dolu
60. roky sú charakterizované emancipáciou, feminizmom a politickým zmätkom a predovšetkým módnymi ikonami Twiggy a Edie Sedwick. Spomínate si ešte na ich make-up? Tak ten je opäť v móde. Dolné linky sú podstatne výraznejšie ako horné.
Tmavé pery
Túto jeseň fičia predovšetkým výrazné bobuľovité farby.