Pohovor
od deviatej do jedenástej ráno sa koncentrácia šplhá na maximum. Ak vás zavolajú na pohovor a máte možnosť si vybrať čas, zvoľte si niečo medzi spomenutým termínom. Personalista si vás lepšie zapamätá a vy zo seba vydáte na pohovore maximum.
Nadčasy
Nadčasy si neurčujte sama, ale počkajte, kým vás o ne požiada nadriadený. Ak vás vidí, že vysedávate po nociach v práci ako jediná, nebude to preňho znamením o vašej snaživosti, ale naopak, o neschopnosti urobiť si svoju prácu v stanovenom čase.
Klient
Nechajte klienta, aby sa na začiatku stretnutia rozhovoril a neprerušujte ho. Iba tak sa dokážete naladiť na jeho vlnu bez toho, aby ste mu vnucovali váš názor skôr, ako si vypočujete jeho požiadavky. Zlým načasovaním sa uňho môžete hneď v úvode „odpísať“.
Kolega
Ak vás chce zahltiť množstvom práce, nedajte sa! Nie je váš nadriadený. Hneď ráno mu povedzte, čo ste schopná urobiť, s čím mu môžete pomôcť a s čím nie. A prízvukujte, že musíte byť po ruke šéfovi, nie jemu. Slušne, ale zreteľne mu oznámte, kam siahajú jeho kompetencie.