Tajomstvo postavy Jennifer Garnerovej? Skúste to ako ona, s rýchlou chôdzou (+ VIDEO)

Tento rok ju čaká oslavu päťdesiatky, ale ako herečka, podnikateľka a trojnásobná mama sa udržiava v ukážkovej forme. Ako to Jennifer Garner robí? Čiastočne svoje tajomstvo odhalila nedávno.

26.01.2022 06:00
2021 Baby2Baby Gala Foto: ,
Herečka Jennifer Garner nemohla ako trojnásobná mama na akcii Baby2Baby Gala chýbať.
debata

Štyridsaťdeväťročnú hollywoodsku hviezdu zachytili objektívy paparazzov v spoločnosti kamarátky v uliciach vilovej štvrte, v ktorej Garner býva. Obe dámy kráčali rázne a rýchlo, nešlo však o žiaden útek pred paparazzmi, ale techniku rýchlej chôdze – jednu z fyzických aktivít, ktorej benefity veľmi často spomínajú aj mnohí odborníci.

Gwyneth Paltrow.
Herečka Cameron Diaz.
+8Herečka Jennifer Garner nemohla ako trojnásobná...

Jennifer Garnerovú bolo v jednom momente vidieť, ako si kontroluje čas (pulz) na hodinkách. Práve správna technika rýchlej chôdze zvyšuje tiež efektivitu tejto aktivity. Dôležité je správne držanie tela, pri ktorom je brucho pevné a mierne zatiahnuté, postava je vzpriamená, spolu s ňou aj držanie hlavy, krk by mal byť v predĺžení chrbtice a brada len veľmi jemne zdvihnutá smerom nahor.

VIDEO: Toto je tajomstvo jej figúry? Rýchla chôdza má mnoho benefitov. Zdroj: Backgrid USA / Profimedia

Pri rýchlej chôdzi sa zapájajú svaly pohybového aparátu, pričom ako jeden z výsledných benefitov je zlepšenie svalovej funkcie a spevnenie oblasti stehien, lýtok a pozadia. Pri správnom držaní tela dochádza aj ku spevneniu bruška, vo všeobecnosti chôdza zvyšuje flexibilitu a ak je sprevádzaná aj strečingom pred a po, ešte ju viete prehĺbiť. Samozrejme, popri „estetickej“ funkcii sú tu aj ďalšie benefity, ktoré telu prospejú zo zdravotného hľadiska.

chudnutie, kilogramy, diéta Čítajte viac Jedlá, ktoré vám pomôžu naštartovať metabolizmus. Zaručene s nimi schudnete

Ako píše napríklad portál Verywellfit.com, rýchla chôdza zvyšuje tepovú frekvenciu do strednej intenzity, čo sa podpíše na zlepšení fungovania srdcovocievneho systému a pomáha k prevencii vzniku srdcovocievnych chorôb. Rýchla chôdza v strednej intenzite sa podpisuje na celkovom znížení zdravotných rizík pre naše telo – platí to v prípade, ak sa chôdzi venuje minimálne 150 minút týždenne, teda zhruba dvadsať minút denne. S pomocou rýchlej chôdze dokážete tiež predchádzať osteoporóze a spevniť kosti.

VIDEO: Slováci sa nehýbu, sedia a sedenie je choroba? Ako z toho VON?

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #zdravie #Jennifer Garner #tréning #rýchla chôdza
Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy