0

Pevný zadok a stehná! Zacvičte si s TRX - tieto 3 cviky splnia svoj účel

, 22.07.2020 13:00

TRX pás umožňuje efektívny tréning celého tela - vonku aj v telocvični.

Pri pravidelnom a správnom tréningu prináša takéto cvičenie skvelé výsledky. Vďaka množstvu obmien, ktoré TRX ponúka, cvičenie tak skoro neomrzí. TRX si môžete počas leta zavesiť na konštrukciu na workoutových ihriskách a váš tréning sa môže začať. Tieto 3 cviky dajú zabrať vašim stehnám a zadku – pokúste sa o tri série.

1. Bočný závesný výpad

1. Bočný závesný výpad.
1. Bočný závesný výpad. Autor: SHUTTERSTOCK

Jednu nohu zavesíme do popruhu TRX – vykonávame akoby drep na jednej nohe, avšak koleno nesmeruje vpred, ale mierne do strany. Pri klesaní smeruje trup do predklonu, avšak chrbát je stále vystretý a ruky sú v tejto fáze cviku v predpažení, mierne pokrčené.

  • 10 opakovaní na každú nohu

2. Striedavé príťahy kolien

2. Striedavé príťahy kolien
2. Striedavé príťahy kolien Autor: SHUTTERSTOCK

Ľahnite si na podložku, vložte obe nohy do popruhovu TRX. Ruky nechajte položené pri tele dlaňou dolu. Nadvihnite panvu a nohy striedavo priťahujte smerom k hrudníku. Pri tomto cviku zapájate veľký sedací sval a zadnú časť stehna.

  • 20 opakovaní

3. Zanožovanie

3. Zanožovanie
3. Zanožovanie Autor: SHUTTERSTOCK

Predpaženými rukami uchopíte TRX pás. Mierne sa predkloňte a začnite jednou nohou zanožovať. Nohu opakovane dvíhajte tak, aby bolo chodidlo nad úrovňou panvy, v hornej pozícii chvíľu zotrvajte a následne prinožte.

  • 12 – 15 opakovaní na každú nohu
  • Cviky odporučil fitnes tréner Roland Kelemen

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

0 debata debata
Viac na túto tému: #zadok #TRX #tréning #stehná

+ Ste zdravý ako rybička nemáte sa čoho obávať.
Vaše jazykové schopnosti sú veľkým plusom vo vašej kariére,...

+ Veľa nezdravých surovín vám bude spôsobovať zdravotné problémy.
Máte pred sebou najlepšiu ponuku práce akú...