Ako často musíme trénovať, aby sme postrehli prvé výsledky?

, 07.02.2018 11:00
Cvičenie na pláži nám môže pomôcť v udržiavaní...
Ilustračné foto. Autor:

Začínate trénovať a neviete sa dočkať, kedy už konečne uvidíte prvé výsledky? Tu je odpoveď.

Podľa jednej štúdie University of Texas Southwestern treba trénovať aspoň trikrát, ešte lepšie však päťkrát týždenne, aby sa dostavili nejaké výsledky – zbadáme ich o mesiac. Benjamine Levine, autor štúdie: „Ukázalo sa, že dĺžka tréningu rozhoduje, ak chceme posilniť telo a srdce. Rozhodujúca je pravidelnosť.“

Takže namiesto toho, aby ste trénovali raz do týždňa na bežiacom páse a potom si dopriali ešte hodinu silového tréningu, mali by ste svoj tréning rozdeliť na kratšie, zato však rôznorodejšie jednotky. V takom prípade uvidíte výsledky skôr.

Optimálny tréningový plán podľa vedcov:

Pondelok: Bicyklovanie a posilňovanie hornej časti tela so závažiami
Utorok: Joga a odporové cvičenia ako drepy
Streda: Beh a posilňovanie hornej časti tela
Štvrtok: Oddych
Piatok: Box a posilňovanie dolnej časti tela

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#závažia #tréning #srdce #posilňovanie #jóga #bicyklovanie
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku

+ Vynechajte úplne sladkosti s mliekom, vyskúšajte či sa nebudete cítiť lepšie.
Prejavte sa, nemôžete byť...

+ Prestaňte piť kávu, oveľa viac vám prospeje zelený čaj a splní rovnakú úlohu.
Nebuďte povýšenecký na...

Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk