Nikdy pred športom nepite tieto tri zdanlivo zdravé nápoje!

To, že pred športovaním nemáme piť kolové nápoje, je jasné. Ale ani iné, zdanlivo zdravé nápoje, nie sú pre naše telo ideálne...

, 03.11.2017 09:00
cvičenie - fitness - pokožka Foto:
Pite vodu...
2

Piť veľa tekutín, je samozrejme dôležité, nielen, ak sa fyzicky namáhame. Nemenej dôležité však je, po akom nápoji pred tréningom siahneme. To by sme si mali poriadne rozmyslieť! Odborníci zo sveta fitness varujú pred týmito troma nápojmi:

Bublinková minerálka

Kyselina uhličitá môže zaťažiť žalúdok a viesť k nadúvaniu, čo vo fitnesscentre skutočne nepotrebujete.

Nápoje s mliekom

Do tejto kategórie patria aj proteínové šejky. Telu dlhšie trvá, kým strávi cenné zložky, a preto nie sú krátko pred športovaním vhodné. Ak ich vypijete, športujte až o dve hodiny.

Izotonické nápoje

Čo prosím? Nie sú náhodou určené práve pre šport? No, áno, žiaľ, väčšina z nich obsahuje cukor, ktorý síce dodá rýchlu energiu, ale po krátkom čase nasleduje „diera“. Kvalitný izotonický nápoj je vhodný po športe.

Vychádza to teda tak, že najvhodnejšia bude znova predsa len naša stará dobrá – voda z vodovodu.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
2 debata chyba
Viac na túto tému: #voda #žalúdok #šport #mlieko #tekutiny #cukor #nadúvanie