Chcete sa zobudiť krajšia? Tieto 3 veci treba spraviť

, 09.05.2017 17:00
spánok, nespavosť, hodiny, budík, noc, posteľ,...
Nevstávajte zničená, ale krásna a oddychnutá. Autor:

Aj vy máte pocit, že keď sa po zobudení pozriete do zrkadla, vyzeráte akoby vás zvalcovali? Dá sa vôbec vstávať oddýchnutá a príťažlivá?

Spánkový expert Gu Meadows, ktorého cituje britský Daily Mail, tvrdí, že áno. Dôležité je podľa neho maximalizovať úroveň a intenzitu oddychu. Pre britský portál poradil aj niekoľko postupov, ako si znormalizovať spánkový režim a zlepšiť intenzitu spánku. Mali by ste skúsiť nasledovné.

Strážiť si dobu spania

Nechodievajte do postele neskoro. Meadows radí nastaviť si budík. Nie na vstávanie, ale na zaspávanie. Ideálne je sledovať si čas a určiť si hodinu, kedy pôjdete do postele. Nepreťahovať to o polhodinku, či hodinu. Ideálny čas je medzi 22. a 23. hodinou.

Spať na chrbte

Ak je reč o kráse, toto je poloha, ktorá svedčí pleti najviac. Pokožka nie je opuchnutá, tvár otlačená z vankúša či váhy tela.

Vypnite mobily a obrazovky

Či už je reč o smartfónoch, tabletoch, alebo televízoroch v spálni – ani jeden nesvedčí spánku. Vypínajte ich, ideálne si ich do spálne vôbec neberte. Ak potrebujete budík, nastavte ho tak, že mobil následne vypnete. Budík funguje na väčšine zariadení aj v takomto režime.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#únava #Telo #spánok #pôvab #krása
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk