Tri super tipy, aby sa vlčí hlad nedostal k slovu

Poznáte úhlavných nepriateľov štíhlej línie? Dostaňte vlčí hlad pod kontrolu, tu sú tipy:

07.03.2017 07:00
žena, sladkosti, nadváha Foto:
Opäť vás prenasleduje chuť "na niečo" dobré?
debata

Držte emócie na uzde

Emócie a konzumovanie sú späté a určite ste si to všimli. Zajedáme smútok, stres či hnev… Ak počas dňa udržíte svoje negatívne emócie na uzde a deň sa budete snažiť prežiť v emocionálnej rovnováhe, potraviny, najmä tie „zakázané“, necháte na pokoji.

Pravidelne a menej

Jedzte viac razy do dňa, ale potraviny si vyberajte. Menšie porcie hodnotného jedla sú dobrou voľbou, ak chcete udržať pod kontrolou príjem prázdnych kalórií. Ak ste zasýtená, hlad nedostane šancu. Voľte plnohodnotné potraviny, kvalitné bielkoviny a vlákninu, po ktorých nevyhladnete tak rýchlo.

Vyspite sa

Ak ste nevyspatá, telo bije na poplach. Únavu chce premôcť tak, že si pýta energiu. Ale rýchlu energiu v podobe jednoduchých cukrov. Práve vďaka nim sa cítime „nabudené“, hoci tento pocit organizmu vydrží len krátko. A následne si pýta „sladké“ palivo opäť.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #emócie #sladkosti #vlčí hlad

+ Konzumujte viac vitamínov, aby ste podporili imunitu. Výživa je základ.
Vyzerá to tak, že pripravíte deťom...

+ Navštevujte pravidelne lekára, aby ste mali prehľad. Kontrola je dôležitá.
Naskytne sa vám príležitosť...