Necvičte len preto, že túžite schudnúť!

Motivujte samú seba k cvičeniu. Ale myslite aj na iné benefity tréningu, nielen na očakávaný fakt, že schudnete.

25.02.2017 11:00
Posilňovňa vám nevonia? Dajte sa na bodywork Foto:
Prvý krok nestačí, treba vydržať.
debata (1)

Vyberte si správnu telocvičňu. Najlepšie takú, čo je na ceste medzi prácou a domovom. Pretože, ak už raz prídete domov, je veĺmi ťažké zbaliť si veci a vyraziť cvičiť.

Nájdite si tréningového partnera. Nejde ani tak o to, aby ste mali s kým cvičiť, hoci aj to je fajn, ale aj o moment, kedy sa rozhodujete, či vôbec cvičiť ísť. Ak ste s niekým dohodnutá, motivácia je silnejšia.

Nechajte si vypracovať tréningový plán, ale taký, ktorý vás úplne „neodrovná“. Rásť môžete stále. Navyše, ak stále zvyšujete svoju silu či vytrvalosť, sledujete, ako vaše telo dokáže čoraz viac, je to motivujúce.

Začiatkom týždňa si zvoľte 2–3 termíny, počas ktorých jediné, čo prichádza do úvahy, je cvičenie. Nič iné sa netoleruje!

Ak nemôžete cvičiť hodinu, nevadí! Aj 30 minút na bežiacom páse je lepšie ako nič! A nebudete sa môcť neustále vyhovárať na čas.

Cvičenie by nemalo byť len o tom, že chcete chudnúť. Užite si aj pocit šťastia, ktorý sa po tréningu dostaví, alebo odbúranie stresu po práci. Cvičenie by malo prinášať viac radosti, nenastavte sa výlučne na to, že ide o povinnosť. Tým máte dosť počas dňa.

© Autorské práva vyhradené

1 debata chyba
Viac na túto tému: #cvičenie #tréning #motivácia #posilňovňa

+ Jedzte všetko, čo si vaše telo žiada, neobmedzujte sa.
Ak neskúsite ani nič nezískate, myslite aj na možné...

+ Neberte stále lieky proti bolesti, zistite radšej príčinu jej vzniku.
Zapájajte sa do súťaží, šťastie je k vám...