Ako si užiť noc ešte o čosi lepšie?

, 11.01.2017 13:00
spánok, žena, spiaca žena, noc, posteľ, budík
Vychutnajte si spánok čo najlepšie. Autor:

Čo do spálne nepatrí a na čo si dať zvlášť pozor, aby organizmus dokonale oddychoval?

Telefón, počítač a televízor do spálne nepatria. Vďaka modrému svetlu, ktoré tieto prístroje vysielajú do okolia, produkuje telo menej hormónu melatonínu a tým pádom sa mozog nedostane do fázy kľudu. V spálni zabudnite na všetky technické vymoženosti, telo si oddýchne oveľa lepšie.

Kvôli vysokej teplote v spálni alebo priveľmi teplým paplónom či dekám môže byť vás spánok nepokojný počas noci. V spálni by malo byť okolo dvadsať stupňov Celzia, zároveň si pred odchodom do postele izbu poriadne vyvetrajte.

Aj zlý výber farby na stenu v spálni môže byť problémom pri zaspávaní. Žiadne výrazné odtiene ako červená, fialová, zlatá či oranžová do tejto miestnosti nepatria. Podľa odborníkov sa do spálne najviac hodí modrá, ktorá má na spánkový režim najlepší účinok.

Určite poznáte skvelý pocit, keď sa vrátite domov z dovolenky a konečne si ľahnete do vlastnej postele. O pocit „domova“ sa postará aj váš obľúbený a dobre zvolený matrac, na ktorý je vaše telo zvyknuté. Majte však na pamäti, že aj váš obľúbený matrac treba po desiatich rokoch vymeniť.

Vankúš sa počas noci postará o dokonalý relax. Zle zvolený vankúš môže prispieť k bolestiam v oblasti ramien a krkčnej chrbtice. Dajte si preto na jeho výbere záležať.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#spánok #spálňa #relax #pokoj
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk