Cvičíte a chudnete? Skvelé! Ale chladnú hlavu si zachovajte

Meníte životný štýl? Tieto tipy sa vám budú hodiť:

13.09.2016 07:00
chudnutie, stravovanie, cvičenie Foto:
Len nestratiť trpezlivosť!

Buďte nekompromisná

Vyberte si tri dni v týždni, počas ktorých budete trénovať. Bez výnimky. Je dôležité, aby ste „nabehli“ na tréningový stereotyp, ktorý sa stane pevnou súčasťou vášho života.

Začínajte pozvoľne

Zo začiatku je každý motivovaný. Možno až priveľa. Do cvičenia sa pustí s ohromným zápalom, ktorý sa nemusí skončiť úspechom – kvôli vysokým tréningovým dávkam. Preto cvičenie prispôsobte vašej kondícii, odštartujte mierne a potom pridávajte na intenzite.

Reálne očakávania

Iste, ak túžite chudnúť a zo dňa na deň zmeníte jedálny lístok a začnete cvičiť, spočiatku sa vám bude dariť. O týždeň či dva sa môže ručička na váhe zastaviť. Nezúfajte! Postupujte podľa plánu a výsledky sa dostavia. Po malých krôčikoch.

Zachovajte rovnováhu

Nič nežeňte do extrémov. Aj napriek novému životnému štýlu zachovajte chladnú hlavu. Ani cvičenie, ani jedálniček nepreceňujte. Odpočinok, priatelia, práca, rodina a cvičenie. Tréningy by vám mali spôsobovať radosť a nie stres.

Odpočinok je dôležitý

Telo si po „drine“ zaslúži oddych. Stále od neho len očakávať výsledky je namáhané a môže viesť nielen k demotivácii, ale aj celkovému vyčerpaniu. Po tréningu doprajte organizmu čas na regeneráciu tak, ako si zaslúži.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #cvičenie #dieťa #chudnutie #tréning

+ Pracovné zaťaženie kompenzujte telesnou aktivitou.
Nestavujte svoje peniaze na pochybné veci, nevyjde vám to,...

+ Večerať by ste mali len ľahké jedlá, ktoré nezaťažujú organizmus na noc.
Práca v tíme vám vyhovuje, nezabúdajte,...