Pät spoľahlivých cvikov na sexi bruško

Sexi bruško nedosiahnete hladovkou ani snívaním. Dopracovať sa k nemu môžete len kombináciou správnych cvikoch.

12.02.2016 14:30
cvik, cvičenie, posilňovanie, brucho, chrbát,... Foto:
Venujte cvičeniu pätnásť minút denne.
debata

Nie je to však o drine od rána do večera, na sexi krivky stačí aj cvičebná pätnásťminútovka. Aké máte ešte výhovorky, aby ste nevyzerali dobre?

Čas nerozhoduje

Nie je dôležité koľko sklápačiek spravíte ani to, že budete v posilňovni tráviť dve hodiny. Základom je efektivita, ktorá umožní svalom na bruchu správnu kontrakciu, natiahnutie, uvoľnenie a podporí rast. Preto sú niektoré cviky účinnejšie ako iné a stačí im venovať 15 minút denne. Aj to maximálne päťkrát do týždňa.

Účinné sklápačky

Na telesnej nás ich učili zle. Takzvané brušáky. Zachytiť sa nohami o rebriny a dvíhať sa dookola nemá význam. Trpí akurát chrbát a efekt je nulový. Nohy si dajte do pravého uhla, chodidlá na zem, ľahnite si a dvíhajte sa bez toho, aby ste nohy odlepili od podložky. Stačí desať takýchto sklopení a rýchlo uvidíte pozitívny efekt.

Beh na mieste

Aspoň šesťdesiat sekúnd. Je to vynikajúci cvik medzi jednotlivými sériami na brucho. Dajte sa do pozície akoby ste išli robiť kliky, ale nohy priťahujte k hrudi, čím imitujete bez na mieste. Prvých desať sekúnd sa vám bude zdať jednoduchých, ale vydržať celú minútu vám dokonale prepotí tričko. Počas jedného cvičenia môžete niekoľkokrát takýto beh zopakovať.

Planking

Je dôkazom, že k tomu, aby ste si vytvarovali pekné brucho, sa netreba ani príliš hýbať. Planking sa snažte udržať čo najdlhšie a každé cvičenie ho predlžujte o 10 sekúnd. Mimochodom planking je nielen na bruško. Je to cesta k pekným stehnám a pevnému zadku. Tajomstvo je totiž v kontrakcii správnych svalových vláken, ktoré sú napnuté na maximum a len čo padnete vyčerpaním k zemi, začínajú sa tvarovať.

Vylepšený bicykel

Bicyklovanie na chrbte pozná každý. Je to však len také intro k poriadnemu cvičeniu. To pravé bicyklovanie na pekné brucho musíte obohatiť o cvik s rukami, ktoré dáte za hlavu. Pri každom pritiahnutí kolena ku hrudi sa ho snažte dotknúť lakťom protiľahlej ruky. Napínate tak celé brušné svalstvo. Nezabudnite mať brucho pri tomto cviku stiahnuté a nie vypučené. Opakujte pokiaľ vládzete.

Dvíhanie nôh

Ležíte na podložke, ruky máte pozdĺž tela a nohy dvíhate tak, aby s vašim trupom zovreli pravý uhol. Zapojíte len brucho. Ani chrbát ani ruky, aj krk nech ostane bez napätia. Takýmto cvikom s vlastnou váhou si neublížite, ale svoje telo znamenite vylepšíte.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #cvičenie #beh #chudnutie #sexi figúra #bicyklovanie

+ Zameranie sa na pozitívne aspekty cvičenia zvyšuje vašu motiváciu.
O prípadných zmenách sa porozprávajte s...

+ Rozdeľte prácu kolegom, inak sa budete stresovať a nič nezvládnete.
S partnerom budete mať rozdielny...