Znižujete príjem sacharidov? Čo môžete vypiť na párty?

, 18.12.2015 17:00
pivo, oslava, krčma, alkohol
Párty a vy nemôžete piť... Autor:

Držíte nízkosacharidovú diétu, no príde víkend a vy sa spytujete, či si nejaký ten pohárik môžete dovoliť? Ak áno, aký?

Pozor na víno a pivo

Ak ste fanúšičkou piva aj vína, budete sklamaná, pretože oba tieto alkoholické nápoje sú relatívne bohaté na sacharidy. Zatiaľ čo pri víne pripadá 100 mililitrov na 2–4 gramy sacharidov, pri pive na 3–10 gramy, podľa druhu piva. Keďže týchto nápojov vypijeme minimálne „deci“, množstvo sacharidov sa násobí.

Alternatíva: Nápoje bez sacharidov

Neverili by ste, ale v skutočnosti existujú alkoholické nápoje, ktoré neobsahujú sacharidy. Do tejto skupiny patrí rum, tequila alebo vodka. Avšak keďže tieto nápoje pijeme len zriedka v čistej forme, od veci nie je otázka, s čím nízkokalorickým možno tento šnaps kombinovať? Sladené nápoje ani džúsy predsa nepripadajú do úvahy. Ostáva sóda či minerálka s kolieskom citróna. Voľbou môžu byť ešte nápoje bez cukru, označované ako „light“ alebo „zero“.

Nebezpečenstvo pri pití

Odhliadnuc od toho, že alkohol telu škodí, existuje reálne nebezpečenstvo, že sa počas prehýrenej a pretancovanej noci jednoducho „prestanete sledovať“. Ak vám alkohol stúpne do hlavy, zabudnete na svoju diétu a nadránom sa už budete občerstvovať fastfoodom. V konečnom dôsledku prijmete viac sacharidov, akoby ste počas noci presedeli pri dvoch pohárikoch vína…

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#víno #sacharidy #rum #pivo #nízkosacharidová diéta #alkohol
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk