Tipy, ktoré pomôžu k postave snov

Zlyhania sú najčastejším dôvodom, prečo sa napriek predsavzatiu k dokonalej postave často vôbec nedopracujeme.

24.01.2015 08:00
hudba, dobrá nálada, slúchadlá Foto:
Pri akomkoľvek pohybe je dôležitá rytmická a stimulačná muzika.
debata

Okrem dobrého tréningového plánu a správneho diétneho prístupu je vhodné pridať aj zopár doplnkov, ktoré udržia vaše odhodlanie v kondícii švajčiarskych hodiniek.

Podporujte sa hudbou

Je základom každého kardio cvičenia. Pri Bachových symfóniách sa možno skvele medituje, ale nie je to muzika, ktorá bude stimulovať vaše telo k výkonu. Pri akomkoľvek kardiu, nielen pri behu, je dôležitá rytmická a stimulačná muzika, ktorej rytmus kopíruje vaše pohyby. Vytvoríte tak na kardio zariadení vlastne akýsi tanec. No a pretancovať celú noc nie je problém. Púšťajte si dobú hubu a vydržíte spaľovať tuky omnoho dlhšie.

Hudba proti lenivosti

Hudba je nielen sprievodcom pri cvičení, ale aj obrovským stimulom. Ak sa vám nechce vykročiť do posilňovne, stačí si doma pustiť muziku k cvičeniu. Telo samo spustí reflex, endorfíny a rýchlo prekonáte fázu lenivosti.

Nástenka cieľov

Pri cvičení je najhorším obdobím fáza, keď z vás leje pot cícerkom, ráno bez svalovice si neviete ani predstaviť a ručička váhy stojí ako prikovaná. Pozriete sa do zrkadla a motivácia je preč ako jarný sneh. Spravte si na zrkadle, na chladničke, na skrinke so sladkosťami malú nástenku cieľov. Vystrihnite si fotografie tela, na aké sa chcete vypracovať. Práve takáto maličkosť vás odradí od nočnej čokolády, alebo pomôže zlomiť stagnáciu. Pretože všetko sa podarí, len netreba mávať bielou zástavkou skôr, ako ste vôbec vytiahli do boja.

Partner

Porážať výzvy osamote, je pre silné a odhodlané povahy. Ak neveríte vlastnej výdrži, je vhodné nájsť si partnera. Ako sa vraví, každý chvíľku ťahá pílku. Niekedy vás psychicky podporí on, inokedy budete stáť na jeho strane vy. Vzájomné podporovanie je polovica úspechu. Ak si zároveň v partnerovi nájdete aj trénera, je to ideálna kombinácia na vypracovanie tela.

Vážte si pokroky

Hoci chcete schudnúť dvadsať kíl, buďte rada, ak zlezie aj jeden kilogram. Dajte si odmenu, pochváľte sa, že ste na dobrej ceste, hoci sa hýbete kuracími krokmi. Neustály stres, že veci nejdú rýchlo ako sane na horskej dráhe, tvorí stresové hormóny. Vďaka nim pokrok stagnuje a vy to skôr či neskôr bez úspechu zabalíte. Motivujte sa maličkosťami, pretože aj maratón treba odbehnúť krok za krokom.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #cvičenie #hudba #pekná postava #štíhla línia