Naštartujte metabolizmus a zaručene schudnete!

Ak ste sa niekedy v živote snažili schudnúť, zrejme ste siahli po diéte, či hladovke.

24.06.2014 14:30
cvičenie, fitnes, chudnutie Foto:
Nemusíte sa báť, že dvíhaním činiek sa z vás stanú mužatky.
debata

Samozrejme, že žiadny z uvedených receptov nemal dlhodobo pozitívny vplyv. Množstvo diét už napovedá, že nie je tá, ktorá by fungovala. Teda v prípade, že nenaštartujete metabolizmus a nevybudujete si svalový základ miesto tuku.

Nechudnite svaly, ale tuky

Základným problémom každej diéty je obmedzenie výživy. Preto mnoho ráz schudnete nielen z tuku, ale aj svalov. Zároveň tuk sa po období obmedzenia potravy enormne rýchlo do tela nabaľuje. Preto ženy, ktoré držia stále diéty v priebehu rokov permanentne váhu naberajú.

Metabolizmus je základom

Miesto obmedzenia stravy, či aplikovania konkrétnej diéty sa zamerajte na častejší príjem menších dávok stravy. Dajte si niečo pod zub každé štyri hodiny. Tým telo pomaly zásobujete energiou a nemá tak potrebu vytvárať si zásoby.

Rýchly metabolizmus zabezpečia svaly

Ak chudnete rapídne a radikálne, prichádzate o svalovú hmotu. Pritom tá spaľuje energiu omnoho rýchlejšie ako tuk a preto čím viac svalov, tým menej tuku. Nemusíte sa báť, že dvíhaním činiek sa z vás stanú mužatky. Na to nemá žiadna žena jednoducho dosť prirodzeného testosterónu. Práca s váhami zabezpečí, že metabolizmus bude pracovať efektívne a energiu z potravy telo využije na životný elán a nie tuk.

Stavte na bielkoviny

Za hromadenie tuku sú v konečnom dôsledku zodpovedné najmä sacharidy. Vyberte si v strave viac bielkovín. Získate pevnejšie telo a tuk akoby sa rozplynul. Je to jedno zo základných pravidiel procesu naštartovania metabolizmu, ktorý následne bude spaľovať tak efektívne, že konečne nebudete mať pocit, že priberáte aj z vody. Nadbytok cukrov v tele totiž zaťažuje metabolizmus, ktorý pracuje tak na pol plynu.

Metabolizmus naštartuje pohyb

Správne telesné spaľovanie zabezpečí aj dostatočný pohyb. Základným problémom nováčikov v posilňovni je dávať, čo vládzu. Tým pádom prídu skôr o motiváciu ako tuky. Stačí 60% maxime pulzovej frekvencie. To znamená, že popri námahe zvládnete aj diskusiu s kamarátkou. Táto frekvencia zabezpečí optimálne spaľovanie. Pohyb musí byť pravidelný a ideálne zaradenie kardia je po ťažšom fyzickom cvičení s činkami. Vás organizmus začne s energiou hospodáriť omnoho efektívnejšie ako doteraz a vy sa už môžete tešiť na voľnejšie nohavice a pekné telo do plaviek.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #cvičenie #chudnutie #zdravý životný štýl #fitnes

+ Zvoľte si vhodnú starostlivosť pre vašu pokožku, nepoužívajte hocičo.
Zvážte oblečenie aké nakupujete, môžete sa...

+ Vyvážená strava a pohyb sú základmi vášho dobrého zdravia.
Ukážte čo dokážete, neskrývajte si nápady len pre...