Ako odhaľuje britský prieskum, z ktorého cituje Daily Mail, priemerný muž vo Veľkej Británii strávi tri týždne svojho života postávaním a čakaním na partnerku vo chvíľach, kým ona nakupuje, alebo si skúša nové oblečenie či topánky.
Ako kvantifikuje prieskum, z ktorého pochádzajú výsledky, je to v priemere 23 minút jedného nákupu, čo muž stojí pred obchodom, čaká na partnerku, prípadne sedí na pohovke pred miestnosťou s prezliekacími kabínkami.
Výsledky odrážajú stav vo Veľkej Británii, kde páry chodia spoločne nakupovať v priemere dvakrát do mesiaca a tak sa suma času, ktoré muž musí sprevádzať polovičku na naháňačke za novými kúskami, navyšuje.
Zaujímavosťou je, že v priestoroch obchodov sa muži často začnú správať ako „psíci“. Až polovica z nich totiž priznáva, že partnerku sleduje na každom kroku a kráčajú za ňou po obchode, aby ju nestratili z dohľadu. Zhruba 37 percent mužov však volí komfortnejšiu taktiku – nájdu si miesto, kde si môžu sadnúť, urobiť si pohodlie a tam počkajú, kým sa žena vráti po nich.