Päť preukázaných prínosov cvičenia pre milostný život

20.02.2018 17:00
kardio cvičenie, kondícia, fitnes
Počas kardia sa intenzívne prekrví celé telo aj intímne oblasti. Autor:

Do posilňovne nemusíte chodiť len za lepšou kondičkou, vyššou ohybnosťou, alebo nižšou hmotnosťou. Cvičiť sa oplatí aj kvôli zlepšeniu sexuálneho života.

Fokus

Dobrý sex nie je len telesnou záležitosťou. Nie je to len o pohyboch, výdrži a trení. K tomu, aby bolo milovanie uspokojivé a krásne, je potrebné zapojiť aj ducha. A práve tu si doktorka Lori Brotto, riaditeľka kliniky sexuálneho zdravia v Kolumbii všimla jednu vec. Ženy, ktoré cvičili, dosahovali ľahšie orgazmy a sex prežívali plnohodnotnejšie. Vďaka cvičeniu totiž omnoho lepšie vedeli pracovať s dychom, sústredenosťou aj udržaním pozornosti. A hoci sa to nezdá, tá je pre dobrý sex kľúčová. Pretože ak sa na milovanie dokážete sústrediť dve minúty a zrazu máte hlavu niekde v práci, sex nebude dobrý. Cvičenie zlepší prácu s mysľou.

Intenzívnejšie vzrušenie

Výskum na univerzite v Texase priniesol jasné výsledky. Ženy boli pri pustení krátkeho erotického klipu omnoho viac vzrušené po tom, ako 20 minút bicyklovali. A nemalo to nič spoločné s tvarom sedadla. Išlo o intenzívne prekrvenie celého tela počas kardia. A tak aj intímnej oblasti, ktorá sa stávala citlivejšou a prekrvenejšou. Rovnako ako bicyklovanie pôsobí aj beh, tanec, alebo drepovanie, či skoky na švihadle. Potom už len sprcha a šup do postele.

Vyššia hladina testosterónu

Na toto má obzvlášť vplyv joga, pilates, TRX, teda takzvané odporové cvičenia, kde prekonávate odpor a limity šliach a svalov vlastného tela. Vtedy začína prudko stúpať hladina testosterónu v tele. Nejde len o mužský hormón, disponujú ním aj ženy a práve on v nich spúšťa neodolateľnú túžbu po milovaní.

Dlhšia výdrž

Pre ženu je obvyklý čas na dosiahnutie orgazmu 12 minút a viac. No a to je doba, počas ktorej sa nie každá dokáže udržať pri dostatočnej telesnej aktivite. Navyše niekedy nie je najlepšie nechať všetko na partnera a stimuláciu môžete vziať do vlastných rúk. Najmä v obľúbenej jazdeckej polohe vám teda bez cvičenia môže dôjsť dych ešte skôr ako slastne vydýchnete. Cvičenie jednoznačne zvýši vašu kondíciu v živote aj v posteli.

Obnovená sebadôvera

Nie je to len o hormónoch, tele a výdrži, ale aj o psychike. Šport vám pomôže aj na psychickej úrovni. A to v dvoch úrovniach. Zníži hladinu stresového kortizolu, ktorý blokuje testosterón. To znamená, že sa vráti chuť na sex. A zároveň sa budete fyzicky cítiť lepšie aj krajšie, čo prispeje k otvorenejšiemu a lepšiemu pocitu zo sexu po každej stránke.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#vzrušenie #testosterón #sebavedomie #milostný život #libido #cvičenie
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku

+ Premôžte sa a začnite cvičiť, budete sa tak cítiť vo svojom tele lepšie.
Nevyhovárajte sa a pracujte tak...

+ Čakanie vám ubehne rýchlejšie keď začnete myslieť pozitívnejšie.
Dávajte si pozor na svoju prácu, čoskoro...

Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk