Ak vám jej meno znie povedome, nie ste ďaleko od pravdy. Aitana je jednou z najvýraznejších tvárí mladej európskej popovej scény a v rodnom Španielsku ju médiá často nenazvú inak ako španielska popová princezná. Od jej objavenia sa v španielskej speváckej súťaži Operación Triunfo v roku 2017 sa Aitana nezastavila. Na konte má hity ako Teléfono či Vas a quedarte, ktoré lámali rekordy v streamoch, darí sa jej vypredávať koncerty a aktuálne prichádza aj s novým albumom.

Nahrávka Cuarto Azul vyšla koncom mája a prvý singel z nej skladba Segundo Intento sa stala zároveň prostriedkom na prepojenie sveta súčasnej popovej hudby, módy a životného štýlu. Pesnička znie v kampani pre kolekciu Fendi Leto 2025, kde nechýba ani jej samotná interpretka.
Aitana objavuje známe kúsky – dnes mnohé z nich už legendy sveta luxusných kabeliek – Baguette, Sunshine Shopper či Peekaboo Soft. To všetko sa odohráva v domácom prostredí, ktoré sa mení na priestor plný inšpirácie. Letné materiály, denim, koralové akcenty a archívne vzory sa miešajú v scéne, ktorá je viac než len módnym filmom – je vyjadrením nálady.
Nie je náhoda, že si taliansky ateliér pre túto sezónu vybral práve Aitanu. Nie je len modelkou kampane, je jej súčasťou – svojou estetikou aj hlasom. V čase, keď značka oslavuje 100 rokov a zároveň sa pozerá dopredu, sa stala španielska popstar prepojením tradície a súčasnosti.
Mimochodom, viete, že o pár týždňov pôjde do dražby kabelka inej značky – francúzskeho ateliéru Hermés – ktorá stála pri zrode kultu pod názvom Birkin Bag? Viac si prečítajte tu.