Azda tým najväčším (a pre módnych fajnšmekrov) aj najpríjemnejším prekvapením bola výrazná redukcia tradičného logovania jednotlivých odevov. Hoci popularita trendu s výraznými logami (a príslušnosťou ku konkrétnej luxusnej značke) stále pretrváva, v novej pánskej kolekcii sa s obráteným písmenom F pracovalo úspornejšie, premyslenejšie a rafinovane.
Čítajte viac Luxusné leto s prúžkami, kožou aj šperkmi - pozrite sa, akú inšpiráciu ponúka slávny taliansky ateliérOdevy, ktoré sú určené na sezónu Jar a Leto 2025 (teda obdobie, keď si bude môcť fanúšik Fendi právoplatne pripiť a zaspievať živió k spomenutej stovke) boli opäť ukážkou skĺbenia precízneho prístupu, luxusného spracovania a fúzie tradičných techník v spojení s hravými a originálnymi detailmi a inováciami.
Na móle v otvorenom štúdiu Super Studio Maxi v Miláne s rozlohou 7000 m2, ktoré je prvým priestorom pre podujatia s certifikátom LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) Gold® v Európe, sa objavili kárované dezény na vlnených či kožených odevoch. Vo farebnej palete dominovali minerálne tóny, manekýni sa predvádzali v kreáciách vo farbe slonovinovej kosti, karamelu či ovocných sorbetov, ku ktorým sa však pridávali aj odtiene svetlých kameňov a hornín či minerálov.
V jednotlivých odevoch pútali pozornosť prepracované detaily. Slávny steh Selleria bol napríklad interpretovaný na pruhovanom obleku, ale tiež ako povrchová úprava denimových kúskov. Jemné objemy jednotlivých pánskych kreácií odkazujú na minulosť – napríklad bomberová bunda z objemnej látky, splývavý trenčkot a sako na tri gombíky v kombinácii s prestrihnutými nohavicami voľne strihanými cez nohu. Pozornosť na seba strhli aj polokošele so zapínaním otáčajúcim sa od krku ku podpazušiu či asymetrické hodvábne úplety. Ľan, bavlna madras a ultraľahučký semiš zase podporili ľahkosť a vzdušnosť letnej kolekcie budúceho roka.
Jednou z najpôvabnejších noviniek bolo aj využitie imaginárneho erbu Fendi, ktorý sa objavuje na taškách, šiltovkách, ale aj dezénoch odevov. Ten vytvoril štít zložený zo štyroch častí, vrátane pruhov Pequin a loga FF, Janusa, rímskeho boha začiatkov a koncov, a veveričky, ktorá pochádza z obrazu, ktorý daroval pracovitej Adele Casagrande Fendi – jednej z piatich sestier, ktoré priviedli taliansky ateliér k jeho sláve – jej manžel Edoardo.