Na stredajšej módnej šou v Miláne, kde módna firma predstavila kolekciu Jeseň/Zima 2023/24, čakali na hostí prekvapivé kulisy – „hora“ z 200-tisíc kusov kondómov. V znamení prezervatívov a bezpečného sexu sa pritom niesla celá komunikácia a zdá sa, že pokračovať bude táto idea aj v predaji. Ako informoval portál CNN.com, Diesel totiž pozýval hostí z módneho sveta práve pozvánkou, ktorej súčasťou boli kondómy. A ďalších 300-tisíc vraj plánuje rozdávať vo svojich predajniach.
Kolekcia pritom podľa odborníkov skúmala hranice slobody, ale aj sexuality v jej rozmanitých podobách. Na móle sa objavili modelky v džínsoch, ktoré boli provokatívne spustené na bedrá, alebo v modeloch z trblietavej siete či odhaľujúcich a obkresľujúcich jemným materiálom telá modeliek.
Aby erotickej atmosféry nebolo dosť, hostia mohli celú prehliadku sledovať za zvukov soundtracku, ktorý sprevádzali explicitné stony a vzdychy. CNN však poznamenáva, že módna značka urobila pomerne záslužný krok, keď spojila prezentovania novej kolekcie od dizajnéra Glena Martensa aj s filozofiou bezpečného sexu.

Milánsky týždeň módy má už za sebou niekoľko prezentácií nových kolekcií. V stredu sa okrem značky Diesel (video zo šou dolu) predstavili aj módne domy Etro, Alberta Ferretti či Delcoro alebo Fendi. Na mnohých z nich sa objavili zástupcovia sveta šoubiznisu aj influencingu. Kto dorazil práve na prehliadku talianskeho ateliéru Fendi, si pozrite v našej druhej galérii.