Luxusný dáždnik, ktorý má drobnú 'chybičku'! Prepúšťa vodu, aj tak stojí vyše tisíc eur

Luxusný dáždnik od západných odevných značiek Gucci a Adidas pobúril Číňanov.

20.05.2022 11:14
debata

Za 11 100 jüanov (1 560 eur) totiž nie je vodotesný a nemožno ho preto používať ako dáždnik, ale len ako slnečník, napísal server BBC.

Dáždnik v rámci spolupráce nemeckého športového giganta Adidas a talianskeho módneho domu Gucci vstúpi do predaja v Číne 7. júna. Gucci na svojich stránkach uvádza, že produkt „nie je vodeodolný a je určený na ochranu pred slnkom alebo dekoratívne použitie“.

Obmedzené využitie exkluzívneho výrobku ale rozlhnevalo používateľov čínskej sociálnej siete Weibo. Svoju kritiku zdieľajú pod hashtagom, ktorý v preklade znamená „dáždnik za 11 100 jüanov nie je vodeodolný“ a ktorý zatiaľ videlo 140 miliónov ľudí. Jeden z prispievateľov slnečník nazval „veľkým, ale zbytočným módnym výstrelkom“, iní ale majú pre jeho prípadných budúcich majiteľov pochopenie.

„Tí, ktorí sú ochotní za luxusný tovar zaplatiť, aby ukázali svoje imanie, sa o praktické využitie nezaujímajú,“ uviedol ďalší užívateľ. Hovorca módneho domu Gucci čínskym médiám povedal, že produkt „nie je odporúčaný na použitie ako dáždnik“, má podľa neho ale „vysokú zberateľskú cenu a hodí sa ako každodenný doplnok“.

glamour Čítajte viac Lesk a luxus v štýle glamour! Takto môže vyzerať vo vašom byte

Čína je pre popredné luxusné značky kľúčovým trhom, píše BBC. Predaj luxusného tovaru v druhej najväčšej ekonomike sveta vlani vzrástol o 36 percent a v nasledujúcich troch rokoch sa môže stať celosvetovo najväčším trhom na odbyt tohto typu tovaru, uvádza poradenská spoločnosť Bain & Company.

debata chyba
Viac na túto tému: #luxus #Gucci

+ Múčne výrobky vám začnú spôsobovať mierne ťažkosti.
Ak vám niečo nejde, mali by ste to odložiť na lepší čas....

+ Nie je hanba povedať, že vás niečo bolí, horšie je, že to neriešite.
Nie vždy vám všetko musí vyjsť na prvý raz,...