Viac je skrátka viac! Naomi, Kristen či Anja - slávne krásky lákajú do klubu a oslavujú priateľstvo

Keď sa minulý rok koncom septembra uskutočnila v Miláne spoločná prehliadka ateliérov Versace a Fendi, predchádzali jej prísne opatrenia o mlčanlivosti. Málokto z módnej verejnosti tušil, čoho vlastne bude svedkom. Výsledok? Zrodilo sa Fendace.

30.04.2022 08:00
Anja Rubik, Fendace Foto:
Poľská topmodelka Anja Rubik v reklamnej kampani na kolekciu Fendace, ktorá vznikla spoluprácou módnych ateliérov Fendi a Versace.
debata

Spoločná kolekcia dvoch slávnych ateliérov ponúkla dve vízie dizajnérskych šéfov, akurát si skúsili vymeniť úlohy aj pohľady na vec, pozrieť sa na podobu toho, ako by vyzerala kolekcia, ak by ju tvorili v duchu estetiky a oslavy opulentného (občas priam gýčového) luxusu svojho „kolegu“. Dizajnérka Donatella Versace sa tak prezentovala niekoľkými desiatkami kreácií, ktoré sa niesli v duchu Versace pre Fendi a naopak, kreatívny šéf talianskeho odevného domu Fendi – Brit Kim Jones – zase servíroval svoju víziu Fendi pre Versace.

Topmodelka Amar Akway v reklamnej kampani na...
Poľská topmodelka Anja Rubik v reklamnej...
+3Topmodelka Kristen McMenamy v reklamnej kampani...

Po prezentácii týchto dvoch prístupov nasledovala aj limitovaná kolekcia Fendace, ich kompletné uvedenie si nenechali ujsť mnohé svetoznáme celebrity – často už oblečené v kúskoch z nej. Na to, aby sa dostala k zákazníkovi (a najmä zákazníčke), ktorá razí heslo, že viac je skrátka viac a stojí to za to, však muselo prejsť ešte niekoľko mesiacov.

VIDEO: Exkluzívna premiéra kampane Fendace pre Pravda.sk

Zdroj: Alec Maxwell pre Fendace

Ako informovali svetové módne média a spolu s nimi aj Pravda (exkluzívne na Slovensku), dnes už je jasné, že kolekcia príde do predaja 12. mája a bude dostupná len niekoľko dní v takzvaných pop-up predajoch po celom svete. Samozrejme, nezaobíde sa to bez reklamy a veľkolepej kampane.

Nočný klub, hudba v pozadí, vystúpite z auta a chcete vyraziť na parket. Musíte sa však dostať cez strážkyne dvier, Naomi Campbell a Kristen McMenamy, ktoré sa napokon podvolia. Oslava nočného života, luxusu a opulentného štýlu sa objavuje vo videu od Aleca Maxwella, ktoré si môžete pozrieť exkluzívne v televízii Pravda.

Topmodelka Imaan Hammam v reklamnej kampani na... Foto: Steven Meisel/FENDACE
Imaan Hammam, Fendace Topmodelka Imaan Hammam v reklamnej kampani na kolekciu Fendace, ktorá vznikla spoluprácou módnych ateliérov Fendi a Versace.

Okrem toho sa, samozrejme, nová kolekcia uvádza aj s jednotlivými vizuálmi – modelky ako Anja Rubik, Anok Yai či Lisa Zang, ale aj spomenutá Kristen McMenamy známemu módnemu fotografovi Stevenovi Meiselovi a výsledkom je séria záberov na čiernom pozadí s bordúrou, ktorá je fúziou dvojice log – Versace aj Fendi.

Damian Hurley;Elizabeth Hurley;Demi Moore Čítajte viac Módny šok roka?! Prišla zvodná Hurley so synom, sexy Lipa aj vyhladená Demi Moore

Na vizuáloch, samozrejme, popri odevnej kolekcii nechýbajú ani doplnky, ktoré budú pravdepodobne tými najžiadanejšími artiklami. Či už je reč o slávnych kabelkách Peekaboo a Baguette alebo La Medusa, na ktorých opäť splývajú dokopy dve logá dvoch známych značiek.

"Pre mňa bude Fendace navždy znamenať lásku,“ uviedla Donatella Versace, generálna kreatívna riaditeľka Versace. "Predovšetkým ide o priateľstvo. Je to krása spoločných chvíľ po odlúčení a oslava žien, ktoré ma tak veľmi inšpirovali,“ doplnil ju vo vyjadrení pre médiá Kim Jones. Jedno je isté, určite je to aj kolekcia, ktorej úloha je jasná – načrieť do peňaženiek (občas až príliš) jagavého luxusu a všadeprítomných log chtivých žien aj mužov. Ale proti gustu…

Špeciálnu prehliadku Versace od Fendi, Fendi od...
Zábery na kreácie zo špeciálnej prehliadky...
+9Súčasťou kolekcie boli typické barokové potlače...

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #kampaň #Versace #Naomi Campbell #Anja Rubik #Donatella Versace #Fendi #Kim Jones #Fendace #Kristen McMenamy
Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy