Spoločná kolekcia dvoch slávnych ateliérov ponúkla dve vízie dizajnérskych šéfov, akurát si skúsili vymeniť úlohy aj pohľady na vec, pozrieť sa na podobu toho, ako by vyzerala kolekcia, ak by ju tvorili v duchu estetiky a oslavy opulentného (občas priam gýčového) luxusu svojho „kolegu“. Dizajnérka Donatella Versace sa tak prezentovala niekoľkými desiatkami kreácií, ktoré sa niesli v duchu Versace pre Fendi a naopak, kreatívny šéf talianskeho odevného domu Fendi – Brit Kim Jones – zase servíroval svoju víziu Fendi pre Versace.
Po prezentácii týchto dvoch prístupov nasledovala aj limitovaná kolekcia Fendace, ich kompletné uvedenie si nenechali ujsť mnohé svetoznáme celebrity – často už oblečené v kúskoch z nej. Na to, aby sa dostala k zákazníkovi (a najmä zákazníčke), ktorá razí heslo, že viac je skrátka viac a stojí to za to, však muselo prejsť ešte niekoľko mesiacov.
VIDEO: Exkluzívna premiéra kampane Fendace pre Pravda.sk
Zdroj: Alec Maxwell pre Fendace
Ako informovali svetové módne média a spolu s nimi aj Pravda (exkluzívne na Slovensku), dnes už je jasné, že kolekcia príde do predaja 12. mája a bude dostupná len niekoľko dní v takzvaných pop-up predajoch po celom svete. Samozrejme, nezaobíde sa to bez reklamy a veľkolepej kampane.
Nočný klub, hudba v pozadí, vystúpite z auta a chcete vyraziť na parket. Musíte sa však dostať cez strážkyne dvier, Naomi Campbell a Kristen McMenamy, ktoré sa napokon podvolia. Oslava nočného života, luxusu a opulentného štýlu sa objavuje vo videu od Aleca Maxwella, ktoré si môžete pozrieť exkluzívne v televízii Pravda.
Okrem toho sa, samozrejme, nová kolekcia uvádza aj s jednotlivými vizuálmi – modelky ako Anja Rubik, Anok Yai či Lisa Zang, ale aj spomenutá Kristen McMenamy známemu módnemu fotografovi Stevenovi Meiselovi a výsledkom je séria záberov na čiernom pozadí s bordúrou, ktorá je fúziou dvojice log – Versace aj Fendi.
Čítajte viac Módny šok roka?! Prišla zvodná Hurley so synom, sexy Lipa aj vyhladená Demi MooreNa vizuáloch, samozrejme, popri odevnej kolekcii nechýbajú ani doplnky, ktoré budú pravdepodobne tými najžiadanejšími artiklami. Či už je reč o slávnych kabelkách Peekaboo a Baguette alebo La Medusa, na ktorých opäť splývajú dokopy dve logá dvoch známych značiek.
"Pre mňa bude Fendace navždy znamenať lásku,“ uviedla Donatella Versace, generálna kreatívna riaditeľka Versace. "Predovšetkým ide o priateľstvo. Je to krása spoločných chvíľ po odlúčení a oslava žien, ktoré ma tak veľmi inšpirovali,“ doplnil ju vo vyjadrení pre médiá Kim Jones. Jedno je isté, určite je to aj kolekcia, ktorej úloha je jasná – načrieť do peňaženiek (občas až príliš) jagavého luxusu a všadeprítomných log chtivých žien aj mužov. Ale proti gustu…