Platí to aj pre herečku a speváčku Selenu Gomez, ktorá sa na nedávnom podujatí objavila v pôvabnom ružovom komplete krátkych šiat s prestrihmi na bruchu a krátkym kabátikom z rovnakého materiálu. Look, ktorý jemne evokoval estetiku chanelovských rozmarných kostýmov z konca 80-tych rokov, pritom nebol žiadnou investíciou za tisícky eur (ako by pri spomenutom mene Chanel hrozilo)…
Čítajte viac Kabátová voľba Katie Holmesovej? Inšpiruje možno aj vás, máme 7 tipovGomez sa obliekla pod taktovkou značky dostupnej pre ženy po celom svete – kreácia, v ktorej vyrazila na pracovnú akciu, totiž pochádza z dielne španielskej značky Mango. Tá už viackrát ukázala, že jej produkty sú lákadlom pre mnohé známe ženy. Jej kabáty napríklad s obľubou nosí Katie Holmes či Sienna Miller, veľkým fanúšikom kúskov zo španielskej firmy je aj topmodelka Gigi Hadid.
Napriek tomu, že celebrity majú zvyčajne prístup k superluxusnej móde a kreáciám, ktorých nákup be nezruinoval mesačný, ale niekedy aj polročný rozpočet jednej domácnosti, stále viac z nich sa uchyľuje aj k nákupom alebo využívaniu módy z masovejšej produkcie.
Podobnú filozofiu zastáva aj britská vojvodkyňa Kate z Cambridge, ktorá kombinuje luxusné modely s kúskami z dostupných značiek, ktoré si môžu dovoliť obyčajné Britky. To vo všeobecnosti vylepšuje najmä vnímanie zástupkyne kráľovskej rodiny v očiach verejnosti a zdá sa, že podobným spôsobom uvažujú aj hollywoodske hviezdy. Mať na svoju stranu naklonenú verejnosť sa predsa počíta…