Kim Kardashian vytvorila kolekciu s Fendi! Luxus sa spojil so sexy tvarovaním postavy

Luxusné značky sa snahou zostať v hľadáčiku zákazníkov a priazni ich peňaženiek približujú čoraz viac širokej verejnosti. Dochádza tiež ku spojeniam, ktoré by ešte kedysi priam šokovali.

27.10.2021 14:59
05 FENDIx SKIMS KKW credits Donna Trope Foto:
Záber Kim Kardashianovej Westovej v telovom body z kolekcie FENDIxSKIMS, v ktorej sa spojila Kim Kardashian a dizajnér Kim Jones z talianskeho ateliéru Fendi.
debata (1)

Dnes však už pôsobia ako súčasť odevného priemyslu. Najnovším z nich je aj spojenie talianskeho luxusného brandu so celebritnou značkou dámskeho tvarovacieho oblečenia. Spojenie Kim a Kima.

Reč je o azda najslávnejšej internetovej celebrite planéty, influencerke, modelke, podnikateľke a dizajnérke Kim Kardashianovej Westovej, ktorá stojí aj za značkou SKIMS (vznikla v roku 2019), spoločne s britským dizajnérom Kimom Jonesom, kreatívnym tvorcom talianskej značky FENDI.

Zábery na modelky všetkých konfekčných veľkostí...
Influencerka, dizajnérka a celebrita Kim...
+9Reklamná kampaň na kolekciu FENDIxSKIMS, v...

O netradičnom vytvorení prepojenej minikolekcie FENDIxSKIMS, ktorá vychádza z elastických a telo tvarujúcich dizajnov Kardashianovej megaúspešnej značky „shape-wear“ sa šuškalo už nejaký ten piatok. Ešte začiatkom leta sa Kardashian objavila v rímskej centrále značky, aby spoločne s Jonesom pracovali na prepojení dvoch estetík, spojení luxusu a komfortu určeného pre všetky ženy. Samotné kreovanie potom vraj prebiehalo v mexickom letovisku Cabo v San Lucas. Ako prezradil Jones pre médiá, myšlienka osloviť Kardashianovú mu napadla, keď medzi zamestnankyňami značky začul rozhovory o kvalite tvarovacieho oblečenia Skims a nových kúskoch, ktoré sa im páčili.

zväčšiť Reklamná kampaň na kolekciu FENDIxSKIMS, v... Foto: Steven Meisel/FENDIxSKIMS
03 PORTRAIT 4x5 8000x10000px SP2 Reklamná kampaň na kolekciu FENDIxSKIMS, v ktorej pózuje aj jej autorka Kim Kardashian West či topmodelka Precious Lee (na snímke).

Po týždňoch komunikácie, dohadovania sa a následnej kreatívy vznikla limitovaná minikolekcia, ktorá čerpá zo skíc archívnej kolekcie FENDI, pôvodne predstavenej Karlom Lagerfeldom v roku 1979. Jej ústrednými prvkami boli skrútené pásové topy, výrazné farby a obtiahnuté opásanie. No kým v roku 1979 ju Lagerfeld predstavil na štíhlych modelkách, ako bolo v jeho práci zvykom, tentoraz ide o „shape“ kúsky, ktoré majú uspokojiť každú ženu.

Výsledok v podobe fotografií z reklamnej kampane presviedča, že to myslia vážne. Topmodelka Precious Lee, ale aj ďalšie dámy, rôznych konfekčných veľkostí a rôzneho veku sa stali tvárami v reklamnej kampani na kolekciu, ktorá bude exkluzívne v predaji od 9. novembra.

Samozrejme, spojením s talianskym ateliérom sa zákazníčky musia pripraviť aj na „luxusné“ ceny. Ako už poznamenal napríklad Wall Street Journal vo svojom článku zverejnenom v pondelok na internetových stránkach, „kým bavlnené elastické tielko Skims stojí 34 dolárov, položky v spolupráci Fendi sa pohybujú od 100 do 4 200 dolárov“.

zväčšiť Zábery na modelky všetkých konfekčných veľkostí... Foto: Vanessa Beecroft/FENDIxSKIMS
18 FENDIx SKIMS credits Vanessa Beecroft Zábery na modelky všetkých konfekčných veľkostí v kúskoch z kolekcie FENDIxSKIMS, v ktorej sa spojila Kim Kardashian West a dizajnér Kim Jones z talianskeho ateliéru Fendi.

Súčasťou kolekcie sú jednoduché tielkové topy, pletené crop topy, legínsy s vysokým pásom či priehľadné pančuchy, ale tiež tepláky, spodná bielizeň a plavky. Najzaujímavejším (a aj tým najdrahším) kúskom kolekcie sú kožené šaty bez rukávov s nariaseným detailom na prsiach. Dostupné budú v pestrej palete veľkostí a vyrábajú sa v gradiente telových tónov od svetlej po tmavú.

Farebná škála neutrálnych odtieňov nadväzuje na rímsku estetiku, ktorá pretvára postavu do sošnej podoby. Nápadné farby potom prenikajú do moderných plaviek a tvarovacej bielizne a hybridné logo FENDI x SKIMS sa objavuje na obojstrannom obtiahnutom džerseji, reliéfne vystupuje na pletenom oblečení, je ním potlačená spodná bielizeň a pančuchy a veľkým písmom pretína športové oblečenie z recyklovaného nylonu. „Kombinácia novátorských látok a tvarovania, ktoré sú typické pre SKIMS, s luxusom a kvalitou FENDI môže niektorých ľudí prekvapovať, no naše kreatívne vízie a ciele sú veľmi podobné a prepojené,“ uvádza Kim Kardashian West. „Práve to vzájomné napätie ma baví.“

Pre znalcov sveta módy nie je rozhodnutie Kima Jonesa spojiť s Kim Kardashianovou a jej značkou až také prekvapujúce. Mnohí ešte majú v živej pamäti limitku, ktorá vznikla spojením športovej street-wearovej značky Supreme s luxusným módnym domom Louis Vuitton v čase, keď Jones pôsobil ako jeho kreatívny riaditeľ. Len nedávno tiež vzniklo spojenie dvojice luxusných brandov – Fendi a Versace, ktoré sa predstavili spoločnou šou a kolekciou s názvom Fendace. Napriek množstve kritiky, ktorá atakovala najmä prvoplánovú snahu oboch značiek útočiť prvoplánovým využitím log na vrecká bohatých klientov, odozva bola obrovská. A zdá sa, že o ňu predovšetkým momentálne odevným značkám ide.

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Kim Jones Studio (@kimjonesstudio)

Pozrite si exkluzívne zábery z kampane aj kúsky z kolekcie, ktorá vznikla spojením dvoch K. Názor o jej zmysle či kvalite si môžete urobiť sami.

© Autorské práva vyhradené

1 debata chyba
Viac na túto tému: #krása #luxus #žena #Telo #Kim Kardashian #konfekčná veľkosť #Fendi #tvarovanie #Kim Jones #Skims #minikolekcia

+ Na každom kroku na vás čakajú prekážky, je to však v poriadku.
Zabudnite na televíziu, sústreďte sa na niečo na...

+ Nemeňte svoje stravovacie návyky, momentálne je vaše telo spokojné.
Práca, ktorú milujete, prinesie neočakávaný...