
Autor mikín s ironickým čiarovým kódom na rukáve, ktoré pred pár rokmi vzali útokom módnu scénu a absolventovi UTB v Zlíne priniesli dokonca angažmán v rámci zhotovenia kostýmu pre Adelu Vinczeovú na Ceny Nadácie Tatra Banky za umenie, sa tentoraz predstavil vo vynovenej a dospelejšej podobe. Nechýbala jeho hravosť a ironizujúce detaily, kolekcia primárne inšpirovaná žánrom moderného westernu, filmom Thelma a Louise či seriálovou estetikou „rich bitch“ dám z Dynasty či Dallasu sa však posunula v rámci strihov, precíznosti aj celkového vyznenia.
Skrátené saká s naozaj preexponovanými ramenami, vyúžený driek, pštrosie perie či kryštály spoločnosti Preciosa, s ktorou spolupracuje už dlhšie, zdobiace rukavice aj rukávy alebo bielený denim. To všetko malo výrazný sexy náboj, ktorý je taký vlastný aj milovaným osemdesiatym rokom. Zároveň sa však na móle objavili aj decentnejšie a tlmenejšie kreácie – napríklad pudrové ružové šaty doplnené dlhým kabátom či model nežných ružových midi šiat. Niektoré modelky doplnili kreácie modelmi klobúkov lokálnej spoločnosti Tonak s dlhoročnou tradíciou.

Krnáč opäť kombinoval kúsky, ktoré sú prepracované a zhotovené s takou precíznosťou, že zodpovedajú kvalite vysokého krajčírstva a zároveň nechýbali ani jeho streetwearové prvky a kusy odevov, ktoré oslovujú jeho stabilnú klientelu. V Prahe sa tentoraz predstavil pod záštitou platformy Virvar, ktorá rovnako podporila aj slovenskú návrhárku Petru Kubíkovú.
Slovenské mená v Prahe zastúpil aj dizajnér Pavol Dendis či dlhoročne v Prahe pôsobiaci Michael Kováčik. Záverečný deň programu sa so značkou AIM objavila na móle, ktoré bolo bez divákov Michaela Hriňová.
Zaujímavé bolo sledovať, ako si organizátori poradili s pandemickými opatreniami. Vybraní hostia boli usadení v automobiloch, z ktorých na veľkom monitore ako v autokine sledovali jednotlivé prehliadky. Časť prezentácií potom modelky ukončili aj chôdzou medzi zaparkovanými limuzínami.