Jednou z nich bol aj parížsky Chanel, ktorý aj dnes patrí medzi najslávnejšie mená v módnej brandži. Diana mala kreácie z pera Karla Lagerfelda, ktorý pre značku vytvoril prvú kolekciu v roku 1983, v obľube a keďže mnoho z nich bolo veľmi príťažlivou a elegantnou kostýmovou klasikou, bývalá manželka princa Charlesa sa objavila na verejnosti vo viacerých kreáciách.
Práve s francúzskou značkou Chanel sa však spája aj príbeh, ktorý s obľubou citujú mnohé médiá a síce, že v jednom momente bola charizmatická členka britskej kráľovskej rodiny nútená so Chanelom skoncovať. Dôvodom malo byť slávne logo dvoch obrátených písmen C podľa iniciál Coco Chanelovej. Diane však mali pripomínať tiež iniciály Camily a Charlesa, teda dlhoročnej dôverníčky a tiež údajnej milenky jej manžela, britského následníka trónu a korunného princa.
Potvrdil to aj dizajnér Jayson Brundson, ktorý v roku 1996 spolupracoval s Lady Di a jeden čas sa staral o celú jej garderóbu. Keď hľadala doplnky ku krémovej sukni Versace pred jednou zo svojich oficiálnych aktivít, priniesol lodičky so chanelovským logom, aby si ich obula. „Nie, tieto si nemôžem obuť. To dvojité C je ako Charles a Camila,“ mala vtedy údajne vysloviť.
Od francúzskej módneho domu si však dlhú pauzu nedala. V čase, keď už znovu pôsobila spokojne a objavovala sa v spoločnosti finančníka Dodiho Al-Fayeda, ju bolo vidieť v chanelovských kostýmoch opäť častejšie. Známy je napríklad jej pepermintovo zelený model, ktorý bez ostychu doplnila aj lodičkami a kabelkou Chanel, či napríklad kostým v baby-blue farbe, v ktorom prišla podporiť syna Williama na jeden z tradičných kráľovských obradov.
Značka Chanel nemá žiadnu „horkú pachuť“ pre Williamovu manželku, vojvodkyňu Kate. A hoci ju vídať na verejnosti oveľa častejšie v modeloch britských dizajnérov, prípadne v kvalitnej konfekcii, ani ona neodolala vábeniu menom Chanel. Azda najsignifikantnejší prvok vytvorila kabelka Chanel v bordovej farbe a s kovovým pozláteným držadlom. Trojnásobná mama ju predviedla na verejnosti niekoľkokrát a vždy tak vyvolala pozornosť.
Odevy z dielne Chanel sú u nej skôr výnimočná záležitosť. Médiá vlastne zmonitorovali len dve príležitosti, keď sa Kate obliekla do Chanelu – prvýkrát to bol kabátik v roku 2011 počas návštevy Quebecu, druhý raz potom v roku 2017 pri návšteve Paríža, čo bolo nepochybne na počesť hostiteľskej krajiny.
Kate však s kreáciami z dielne Chanel pravdepodobne nechce „dráždiť“ britský ľud. Je totiž známe, že francúzska módna firma sa za uplynulé roky zaradila medzi najdrahšie na svetovom trhu a napríklad cena saka či kabátika štartuje na sume 2500 eur.