Spodnú bielizeň si dnes ženy vyberajú tak, aby sa páčili predovšetkým samy sebe. O veľtrhu francúzskej spodnej bielizne Promincor-Lingerie Française to napísala agentúra AFP.
Desať žien, štíhlych aj bucľatých, od 20 do 60 rokov. Meditujú, posilňujú, idú na motorke, tancujú alebo sa prebúdzajú v posteli hotelovej izby. Presne to zobrazovali fotografie lákajúce na prehliadku toho najlepšieho z francúzskeho umenia výroby podprseniek a korzetov. Kvôli epidémii covidu-19 sa hlavná šou presunula na internet a modely prezentovali formou krátkometrážnych filmov.
Trend obliekať sa najmä s ohľadom na vlastné potreby ešte posilnila pandémia. Značka Empreinte sa špecializuje na vyvinuté poprsie a ponúka podprsenku, ktorá je šik, ale zároveň ušitá tak, aby dobre rozložila celú váhu a nezaťažovala chrbtové svaly. Iný model je zase určený pre ženy, ktoré boxujú alebo jazdia na koni, pretože pracuje s odpružením prudkých pohybov. Vývoj vraj trval niekoľko rokov.
Počas karantény stúpla obľuba jogy, viac sa preto predávajú zladené komplety podprsenky a legín na cvičenie, upozornila Brigitte Chauchon, obchodná riaditeľka firmy Lejaby.
Zmien sa v poslednej dobe dočkala aj farebnosť bielizne, stále častejšia je telová farba, napríklad v kombinácii s drobnými kresbami.
Pri práci z domova niektoré ženy horný diel spodnej bielizne nenosia vôbec, iné volia variantu zvanú „slow bra“, teda veľmi ľahkú a pohodlnú podprsenku. Jej popularita rastie. Vznikajú tiež kúsky bielizne priamo určené na to, aby boli vidieť, napríklad čierne body s vyšitým nápisom „krása sa skrýva vo vnútri“.