
Práve logá na tričkách sú jedným z kľúčových trendov už niekoľko sezón. A tiež sú skvelým artiklom na posilnenie predaja. Najmä, ak ide o značku mimoriadne populárnu. Jednoduchý kus odevu zväčša totiž patrí medzi tie lacnejšie z ponuky a tak sa pre investíciu do neho odhodlajú najmä módni nadšenci, ktorí však inak majú do peňaženky hlbšie.
Áno, poviete si, či je normálne zaplatiť za kúsok bavlny okolo stovky eur. Alebo aj viac? Nuž, odpovedzte si sami. Ale faktom je, že pre niekoho je pocit nosiť na tričku hrdo názov svojej obľúbenej značky, na nezaplatenie.
Dobrá správa znie, že ponuka odevných firiem, od luxusných až po tie mainstreamovejšie a masovejšie, je vo všeobecnosti viac vkusná ako nie. A vkusné kúsky sme sa pokúsili vybrať aj my pre vašu inšpiráciu.
Možno medzi nimi objavíte práve svoju srdcovku, alebo úplného nováčika, s ktorým by to mohlo prerásť do srdcovej záležitosti „pod tričkom“…